סיכום 2006: למעלה מ-60% מבוגרי הבצפר השתלבו בעבודה במקצועות הפרסום


הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, מדווח כי למעלה מ-60% מבוגריו השתלבו בעבודה בשוק הפרסום, זאת על בסיס נתונים שרוכזו על ידו לסיכום שנת 2006.



בנוסף, מדווח הבצפר כי למעלה מ-80% מבוגרי מסלול תקציבאות פלנינג, השתלבו בעבודה במקצועות הפרסום כחודש מסיום לימודיהם. מנתוני הבצפר העולה כי בין משרדי הפרסום המובילים בקליטת בוגרי הבצפר נכללים: מקאן אריקסון, באומן-בר ריבנאי, גלר נסיס, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, אריאלי ואחרים. כמו כן משתלבים הבוגרים בחברות קד"מ, משרדי אינטראקטיב וכמנהלי פרסום אצל המפרסמים.



בימים אלה משיק הבצפר את המחזור העשירי ללימודי תקציבאות ופלנינג. מסלול זה הינו מסלול פרימיום המיועד לאקדמאים בלבד. מסלול הלימודים נמשך 9 חודשים ומבוסס על מתודולוגיה ייחודית ללימודי מקצועות הפרסום, תוך תרגול ויישום כלים מעשיים לעבודה בתחום.



ורד בטש סמנכ"ל שיווק הבצפר אמרה כי "התחום מושך אליו אנשים החולמים להיכנס לעולם הפרסום, אנשים שרוצים הזדמנות להגשים את החלום ולא יודעים ממש איך. אנשים שערך היצירתיות מנחה אותם , אינטליגנטים, שאפתנים המחפשים אתגר וריגושים, לא רק בחיים האישיים אלא גם בעבודה. מסלולי הלימוד של הבצפר לתקציבאות ופלנינג זוכים להצלחה גדולה בהשמת משום הכנה היסודית שאנו עושים במהלך 9 חודשים עם הבוגרים שלנו לעבודה בעולם האמיתי, מנתונים שריכזנו עולה כי למעלה מ-80% מבוגרי מסלול הפלניננג והתקציבאות משתלבים בעבודה בענף הפרסום והתקשורת השיווקית, הישג חסר תקדים בכל קנה מידה".



מסלולי הלימוד וההכשרה של הבצפר מפוקחים על ידי משרדי הפרסום ומיועדים להכשיר כוח אדם לעבודה במשרדי הפרסום ולתפקידי מנהלי מותג/שיווק אצל המפרסמים.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_