סימילאק יוצאת בקמפיין תדמיתי נרחב בהשקעה של כ- 4 מליון ₪

סימילאק, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה של כ- 4 מליון ₪ לסדרת תחליפי החלב – סימילאק טופ. את הקמפיין תלווה גם הסיסמה הקבועה של סימילאק: "סימילאק. להיות בטוחה. בגלל המדע". הקמפיין יכלול 2 סרטוני טלוויזיה וכן קמפיין עיתונות ואינטרנט. כמו כן האיקון המזוהה עם סימילאק- דובי חביב ושובב, יחל להיות משמעותי יותר בתקשור המותג.



שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט: "כהורים אנחנו תמיד דואגים להעניק לתינוק שלנו את הטוב ביותר. אנחנו עושים זאת כי אנחנו יודעים שהתינוק סומך עלינו שנסייע לו לגדול ולהתפתח. למרות שאנחנו משקיעים וטורחים בענייני תזונה לא הכל הולך לפי רצוננו, והילד לא אוכל את כל האוכל ששמים לו בצלחת, מכאן החשיבות להשלים לו את הפערים התזונתיים, כדי שייהנה מתזונה מלאה שתתרום להתפתחותו. מיליוני אימהות ברחבי העולם ובישראל סומכים על סימילאק שיסייע במתן מענה תזונתי לצרכים ההתפתחותיים של תינוקם".



בנוסף, לראשונה תצא החברה בפעילות פרסומית ממוקדת למגזר הרוסי, גם כן באמצעות קמפיין בערוצים הטלוויזיוניים ובעיתונים של קהל ההורים הרוסי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים