סיפורי גן עדן: פריגת משיקה סדרת "תפוחי גן עדן"

הסדרה תשווק כמהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ- 600,000 ₪.



סדרת "תפוחי גן עדן" החדשה מביאה איתה את סיפורם המרגש של אדם וחווה בגן העדן, סיפור בראשיתי שבמרכזו התפוח – הפרי הנחשק, 'פרי גן העדן'. סיפור גן העדן מובא לצרכנים כחוויה רב חושית. הטעמים החדשים – תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה מבוססים על התפוח, שאליו מצטרפים טעמים אקזוטיים וייחודיים- ליצ'י ופסיפלורה … הטעמים החדשים המשווקים בימים אלו ברשתות השיווק ובחנויות המובילות



רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת ממשיכה לחדש ולגוון לצרכניה, בעיקר משפחות (הורים וילדים), בקטגורית המשקאות הקלים האהובה עליהם. הטעמים החדשים פותחו בקפידה וקבלו ציוני טעם גבוהים במיוחד בכדי להביא לצרכנים טעמי "גן עדן" אמיתיים לחג. היה לנו חשוב להעביר את הסיפור לא רק ע"י הטעם אלא גם על גבי האריזה. התוויות החדשות מאוירות ברוח "גן עדן" על מנת להעניק לצרכן חוויה רב חושית מרגשת של סיפור וטעם גם יחד. סיפור גן עדן מתחבר באופן טבעי לערכים המובילים של המותג – פרי, טבע ושורשיות וכן לראש השנה המתקרב- שבמהותו מסמל התחלה חדשה והתפוח הינו אחד מסמליו המרכזיים".

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר