בימים אלו, משיק קניון "הסיטי" באשדוד לוגו וסלוגן חדש. שינוי הלוגו הינו מהלך בודד המהווה חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה לקניון .
הנהלת קניון "הסיטי" ביקשה לזהות את הצרכן הפוטנציאלי וצרכיו. לשם כך התבצע סקר אשר בוצע על ידי מכון "רותם" והקיף למעלה מ-1500 נסקרים. מתוך ההבנה כי הלוגו של הקניון צריך להתאים לעקרונות הקונספט החדש הוחלט להחליף את הלוגו הישן בכדי להעביר את המסרים החדשים ללא מילים אלא ע"י צורות וצבעים.
עיצוב הלוגו: שלושה כדורים בצבעי היסוד כאשר הכדור האדום במרכז ועליו המילים קניון הסיטי בגופן מעוגל ורך כאשר הסלוגן לצידו "הכי מותג שיש" כאשר האותיות מו משמשות כמילה IN באנגלית. האווירה המועברת לצופה בלוגו היא של שמחה, חדשנות ורעננות. המסר המועבר הוא של קניון הסיטי כמרכז העיר (הכדור האדום בגדול לעומת שני הכדורים הקטנים יותר) שלושת הכדורים מסמלים גם הרכב של משפחה: אבא אמא וילד. הסלוגן מעביר את המסר שקניון הסיטי ממשיך בקו ומתחייב לפעול על מנת להיות זה שיכיל את ליבת המותגים הארצית בשביל הלקוח כך שיימצא בסביבת האנשים שחברתם נעימה לו, אנשים כמוהו.
הלוגו החדש נבחר מתוך 37 חלופות שונות! ועוצב על ידי משרד הפרסום D+G אשר מלווה את הקניון.
בני חליף, מנכ"ל קניון הסיטי, מסר כי לחזית השיווקית בקניון חשיבות עליונה ולכן כיום מנהלי הקניונים צריכים להשקיע את מירב תשומת הלב שלהם בחזית זו. שכן, שם נמצאת המלחמה האמיתית על לבו של הלקוח. חשוב להדגיש כי הצלחה שיווקית יכולה להתקיים כאשר כל המחלקות של חברת הניהול נרתמות ליצירת התנאים האופטימאליים בכדי לקיים את הניהול על פי התפיסה השיווקית.