פרויקט דוקומנטרי אינטראקטיבי מבית סלקום שמציג את סיפורי האהבה כפי שצעירים חווים אותה כיום. הפרויקט זכה בקיץ שעבר להצלחה עם למעלה מ- 3.5 מיליון צפיות בסרטים.
בעונה זו מתווסף מימד החיבור הישיר של הגולשים עם גיבורי הסרט. הגולשים יוכלו "להיכנס" ו"לשוטט" בחדרים הפרטיים והאמיתיים של המשתתפים בסרט, ויוכלו לראות במו עיניהם פריטים שקשורים ושמרכיבים את חייהם ואת סיפורי האהבה האישיים שלהם וכך להזדהות יותר עם הצעירים וסיפורם האישי
פרויקט דוקומנטרי אינטראקטיבי מבית סלקום שמציג את סיפורי האהבה כפי שצעירים חווים אותה כיום. 150 צעירים בגילאי 15-21 מכל רחבי הארץ מספרים למצלמה בחשיפה אינטימית יוצאת דופן את סיפור האהבה הגדול של חייהם – אהבה ראשונה, אהבה נכזבת, נאמנות, נקמנות, קנאה, בגידה, יחסים אסורים ועוד.
יוני סבג סמנכ"ל שיווק סלקום: "ממחקרים שערכנו בנושא מערכות יחסים ואהבה בגילאים צעירים, אנו למדים כי בני הנוער מחפשים לרכוש בעצמם את הידע על דרכי ההתנהלות של העולם – הם מעדיפים לחוות את קשת הרגשות בגוף ראשון מאשר לשמוע וללמוד מאחרים כיצד להתנהל, איך להרגיש ומה לעשות. הנוער מוצא לעצמו דרכים שונות ומגוונות ליצירת הסיטואציות והקשרים הראשונים כשהפייסבוק מהווה חלק משמעותי במערכות היחסים שמנהלים בני הנוער כיום.
עוד הוסיף יוני סבג: "סיפורי אהבה הם אחד הנושאים המרגשים והמעניינים ביותר עבור כולנו, בכל גיל, בכל מצב ובכל מקום, ויצרנו מהם תוכן דוקומנטרי אמיתי ומרגש שנוגע ומדבר אל כולם. לאור ההצלחה הגדולה וההתעניינות הרבה בפרויקט בעונה הראשונה, היה זה אך טבעי בשבילנו לצאת בעונה שנייה ובאותו פורמט – אותנטי, אינטימי ומרגש. ממחקרים שביצענו, עולה כי הגולשים מאד התחברו לדמויות ולגיבורי הסרטים, ולכן השנה, יצרנו מימד נוסף של חיבור ישיר לדמויות ולגיבורי הסרטים וזאת על מנת להעצים את החוויה של הגולשים הצופים בסרטונים.