חברת סלקום תנהל מעתה את מערך הפרסום שלה באמצעות ה-DoubleClick For Advertisers (DFA), הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לתכנון, הגשה, אופטימיזציה ודיווח של פרסום דיגיטלי. סלקום רכשה מטוטאל מדיה, הנציגה הישראלית של דאבלקליק בישראל, את המערכת, אשר תאפשר לסלקום לעבור להגשה עצמית של הבאנרים באינטרנט באמצעות מערכת דאבל קליק ובעצם להעביר את השליטה בתכנון המדיה, ניהול ובקרת הפרסום הדיגיטלי אליה באופן מלא.
זמן קצר לאחר יישום מערכת DFA הצליחה סלקום להקטין את העלות לטרנזקציה בכ- 40% ועל ידי כך השיגה החזר השקעה מהיר במיוחד.
סלקום היא אחת המפרסמות הגדולות ביותר בישראל באינטרנט. כ- 25% מסך תקציב המדיה של סלקום מבוצע כיום באינטרנט.
לדברי יניב לוי, מנכ"ל טוטאל מדיה, "מערכת DFA מאפשרת לסלקום לשלוט במסרים ובקריאטיב באמצעות הגשת פרסום לקבוצות גולשים מפולחות והגשה סלקטיבית של הפרסום. אנו יכולים להגביל את תדירות הפרסום על מנת למנוע את שחיקת המסר, לבצע אופטימיזציה מתוחכמת על פי מספר בלתי מוגבל של פרמטרים, לסמן גולשים ולהפנות אליהם פרסום ייעודי במסגרת הפריסה. בתחום מדידת המדיה מאפשרת המערכת לסלקום לנתח נתונים ברמת הגולש הייחודי בתוך כלל ערוצי המדיה, למדוד את התרומה הישירה והעקיפה של כלל האתרים והכלים, להפיק דוחות המאפשרים לבצע תכנון ורכש מאוזן בעין האתרים ובין הכלים ולמדוד את תוצאות הפרסום, החל משלב החשיפה ועד להמרה. באמצעות הכלי ניתן לנתח את התנהגות הגולשים, לרבות ביצועים ופעולות הנובעות הן מחשיפות והן מהקלקות, להפיק דוחות אחידים ומקיפים לכל האתרים, תוך הצמדת נתונים כספיים למדדים השונים, לקבל מידע המשמש להחלטות בזמן אמת ולנתח את גורמי הצלחת הקמפיין.
"העובדה שסלקום הצליחה להקטין את העלות לטרנזקציה בכ- 40% תואמות לניסיון של דאבל קליק הן בישראל והן בעולם עם חברות הבוחרות להשתמש בכלי", הוסיף לוי.