סלקום מכריזה על כניסה לתחום השירותים הפיננסיים

סלקום, חברת הסלולר המובילה בישראל, וסיטי, קבוצת השירותים הפיננסים המובילה בעולם, מכריזות היום על השקת שירות פיננסי חדש בישראל המאפשר העברת כספים מישראל לעשרות מדינות ברחבי העולם.


השירות החדשני של סלקום וסיטי מאפשר העברת כספים בצורה נוחה למספר רב של יעדים ובמגוון ערוצים. זהו שירות חשוב שיגדיל את התחרותיות בשוק לטובת הצרכן הישראלי.


"אנו בסיטי גאים להשיק את השירות הראשון בישראל להעברת כספים מישראל לחו"ל באמצעות הטלפון הסלולרי יחד עם חברת סלקום . אנו שמחים לשתף פעולה עם סלקום להצגת שירות זה, הראשון בישראל, שיאפשר ללקוחות כל חברות הסלולר להעביר כסף לאירופה, צפון אמריקה, אמריקה הלטינית ומזרח אסיה במגוון מטבעות וערוצי הפצה", אמר פרנצ'סקו וואני ד'ארצ'ירפי, מנכ"ל חטיבת השירותים הגלובליים בסיטי. "הסכם זה, המחבר בין הארנק הסלולרי של סלקום לרשת הבנקאות הבינלאומית של סיטי, מדגיש את המחויבות שלנו לספק שירותי תשלומים חוצי גבולות בעלויות תחרותיות, בנוחות, בצורה מאובטחת, ובמהירות ללקוחותינו וללקוחותיהם בכל העולם. לחטיבת השירותים הגלובליים יש רשת תשתית פיננסית גלובלית שנועדה לשרת את לקוחותינו בלמעלה מ-100 מדינות ואנו מחויבים לרתום את הטלפון הנייד והערוצים הדיגיטליים לעזור ללקוחות לבנות עסקים אפקטיביים ותחרותיים ברמה העולמית".


עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "אני גאה להכריז היום על כניסתנו לתחום השירותים הפיננסיים ועל שיתוף הפעולה האסטרטגי בין סיטי קבוצת השירותים הפיננסיים המובילה בעולם לבין סלקום חברת הסלולר המובילה בישראל.


"חתימה על הסכם מסוג זה הינו הישג ומחמאה גדולה לסלקום. סיטי, עם פריסתה הגלובלית והיכולות הטכנולוגיות שלה, וסלקום, עם פריסתה בישראל וקשר יום יומי עם מיליוני לקוחותיה, הינן שותפות טבעיות למיצוי הפוטנציאל הגלום בטלפון הנייד לאספקת שירותים פיננסיים לצרכן בכל מקום בו הוא נמצא במדינת ישראל למקומות רבים בעולם.


המגמות של השנים האחרונות מוכיחות שהצרכן במאה 21 רוצה ניידות והיא משרתת את תועלתו: זה קרה במעבר מטלפון נייח לנייד, זה קרה במעבר מאינטרנט נייח שמחובר אל הקיר לאינטרנט סלולרי, זה קרה בדואר האלקטרוני הנייד, בשמיעת מוסיקה וצפייה בווידיאו בכל מקום וזה יקרה גם בשירותים פיננסיים שכחלק מהגלובליזציה מהווים תחום צומח ומשמעותי לנוחותו של הצרכן הנייד".



שפירא ציין, כי "הטלפון הסלולרי הוא הנקודה הקמעונאית הממוחשבת הניידת הנפוצה ביותר בעולם: "את הערך המוסף הזה סיטי ואנחנו מתכוונים להביא לתחום השירותים הפיננסיים".



שפירא הדגיש, כי "כניסת סלקום לתחום השירותים הפיננסיים הינה עקבית עם המאמץ שלנו ליצור מקורות צמיחה במקומות שבהם יש לחברה יתרון יחסי, בהם יש לנו יכולת לתת ערך מוסף לצרכנים – בכל מקום שמביא לידי ביטוי את יתרון הניידות" תחום העברות הכספים הינו מהלך ראשון בתחום השירותים הפיננסיים ובהמשך נבחן שירותים נוספים. בכל שלב אנו נבחן בצורה קפדנית את הערך המוסף שנביא ללקוחות ואת הסינרגיה עם תחומי הפעילות הקיימים של סלקום. מתוך שאנו מתכוונים לנצל את הידע והנסיון של סיטי ואת המערכת הקיימת של סלקום ומדובר בהשפעה זניחה על הוצאות החברה .



ראלף שעיה, מנכ"ל סיטי ישראל, אמר: "סיטי ממשיכה להרחיב פעילותה בישראל ולהציע שירותיים חדשניים ללקוחותינו ולצרכנים הישראלים. הבחירה בסלקום היתה טבעית, שכן סלקום הינה חברה מובילה לא רק כמפעיל סלולרי אלא במחוייבותה להציע ללקוחותיה שירותים חדשניים ומתקדמים כל הזמן."



עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "השקת שירותים פיננסיים באמצעות הטלפונים הניידים היא ה"דבר הבא" בשוק הסלולרי בעולם כולו. סלקום סבורה כי הסינרגיה בין שני העולמות – הפיננסי והסלולרי – עצומה, בין היתר בהינתן העובדה כי הטלפון הסלולרי נמצא בידי כל אחד מהלקוחות בכל מקום ובכל זמן.


עם הפעלת השירות החדש, בסוף 2010, יוכלו אנשים המתגוררים בישראל, ואשר הינם לקוחות כל החברות הסלולריות, לבצע פעולות במכשיר הסלולרי, באמצעות אתר אינטרנט מאובטח, וכן במרכזי סלקום וחנויות מפיצים מורשים".



כהן הוסיף: "כמהלך נוסף לכניסתנו לתחום הפיננסיים אנו נכריז בקרוב על השקת שירות תשלומים באינטרנט".


ליכולת להעביר כספים מישראל יתווספו פעולות שונות נוספות שיתאפשרו באופן עצמאי, בכל עת ובכל מקום בארץ ולמקומות רבים בעולם , באמצעות הטלפון הסלולרי.


על פי הערכות של גורמים בינלאומיים שוק העברות הכספים בישראל מוערך בכ-9 מיליארד ש"ח (ללקוחות פרטיים בלבד), הכנסות הגורמים שמבצעים את ההעברות מוערכות בכ- חצי מיליארד ש"ח בשנה. על פי תחזיות עדכניות של גורמים אלו, השוק העולמי של העברות סלולריות של כספים לחו"ל צפוי לצמוח משמעותית בשנים הקרובות ומוערך כי בשנת 2014 יגיע למעל 31 מילייארד דולר לשנה


בעתיד צפוי השירות לכלול מודולים פיננסיים נוספים. השירותים הנבחנים על ידי סלקום כוללים בין היתר תשלום חשבונות באמצעות הסלולר, העברות בין לקוחות בתוך הארץ, תשלום ברשתות השיווק על ידי הטלפון ועוד.


ההסכם שנחתם היום בין הצדדים הינו הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו יקושר הארנק הסלולרי של סלקום לרשת ההפצה הבינלאומית של סיטי.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח