סמארט עולה בקמפיין קירות אורבני

smart עולה בקמפיין שלטי חוצות ראשון וייחודי בישראל כחלק ממהלך אסטרטגי שמטרתו לחזק את מיתוגה האורבאני של המכונית. קמפיין הפרסום יתמקד בעיר תל-אביב ויכלול פרסום על גבי קירות במקומות אסטרטגיים בעיר כגון מתחם בזל ורחוב אבן-גבירול.


עיצוב הקירות כולל 'מראות סמארט' מיוחדות המשקפות את העיר ברכב ויוצרות קירות חיים ודינמיים המשתנים כל העת, לפי הקצב של העיר- הלב הפועם של סמארט. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא אנלוגיה פשוטה ומקסימה לכך שהעיר היא חלק בלתי נפרד מסמארט.


הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ו-wicked brandculture, יעלה למשך כעשרה ימים במהלך השבוע הראשון של ספטמבר בהשקעה של כרבע מליון ש"ח.

אולי יעניין אותך

עו''ד רפאל אלמוג קלוז אפ 3 - למייל - צלם גולן קריאו
ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עו''ד רפאל אלמוג קלוז אפ 3 - למייל - צלם גולן קריאו
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872