סמסונג סלולר עולה בקמפיין אינטרנט לשני מכשירים חדשים: ל- L760 SAMSUNG ו- J630 SAMSUNG: מכשירי דור 3 המאפשרים להעלות תמונות וסרטונים היישר לבלוג האישי, למגוון רשתות חברתיות, אתרי מידע ושיתוף קבצים.
היקף הקמפיין החדש כ-200 אלף דולר והוא פונה לקהל יעד רחב הצעיר ברוחו ויתמקד באתרים כגון: תפוז, וואלה, MSN , נענע 10 וכדו'. הקמפיין ימשך לתקופה של שבועיים באמצעות חברת האינטראקטיב REDHEAD.
במסגרת הקמפיין יעלו באנרים באתרים השונים, בהם יוזמנו הגולשים להתנסות כיצד ניתן באמצעות מכשירי הטלפון החדישים להעלות תמונות היישר לבלוג ולכרטיס האישי במגוון רשתות חברתיות בינלאומיות כגון: פייסבוק (facebook), פליקר (flicker) ופיקאסה (picasa) You-Tube ועוד.
הגולשים יוכלו לצלם באופן פעיל את שלוש דוגמניות הקמפיין. צילום הדוגמניות יעשה ע"י הדמיית המכשיר הסלולארי, כאשר בסוף הצילומים תוצג לגולשים האפליקציה הייחודית – המאפשרת בלחיצת כפתור להעלות את התמונות למיטב האתרים החברתיים. כמו כן, יוכלו הגולשים להעלות את התמונות שצילמו לכרטיס הבית של סמסונג סלולר בפייסבוק (facebook).
הילה מושקוביץ, מנהלת השיווק של סאני: "בקמפיין עובר כחוט השני המסר המרכזי של המותג: Get Samsung. Get smarter (עם סמסונג אתה חכם יותר). מכשירי סמסונג מותאמים לקצב החיים של היום ולצרכים הייחודיים והדינמיים של כולנו, ובכך מסייעים לנו לנהל אורך חיים Smarter (חכם יותר)".