איציק סנדיק, מנכ"ל משותף בסנדיק קומיוניקיישן הודיע על הרחבת שירותי החברה ופתיחתה של מחלקת דיגיטל שתעסוק ב– NEW MEDIA (ניו מדיה). יוצעו בה מגוון שירותים ובהם: קידום, הנעה והשתלבות של מותגים וארגונים ברשת הכוללים ניהול תוכן אינטרנטי, מחקר, יחסי ציבור אונליין, ניהול נוכחות ברשתות חברתיות, אפיון עיצוב ובניית כלי Web2.0 דוגמת בלוגים ארגוניים, פורומים וקהילות. עוד תעסוק מחלקת הדיגיטל בייזום וניהול הקשר עם מובילי דעה ברשת כמו גם הנעת שיחה סביב מוצרי ושירותי החברה, הגנת המותג וניהול משברים.
בראש מחלקת הדיגיטל תעמוד חן שקד, בעלת רקע של 7 שנים בתחום התוכן האינטרנטי וניסיון רב בקידום גופים מסחריים ברשתות חברתיות. שקד, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מטעם המכללה למינהל, שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת אתר האינטרנט של ניקלודיאון מבית ענני תקשורת ולפני כן ערכה תוכן באתר Flix מבית תפוז.
סנדיק ציין עוד כי מדובר בשירות נוסף שישלים את מערך השירותים אותם מציעה סנדיק קומיוניקיישן ללקוחותיה. לדבריו השירות יוצע ללקוחות החברה כמו גם לחדשים שלהם יוצע השירותים בנפרד. לדבריו, מהפכת האינטרנט מציבה בפני חברות ומותגים אתגרים רבים. כיום הגולשים הם אלו שמעוררים שיחה ציבורית אודות המותג, ישות או חברה ולמעשה יש להם משקל כבד והשפעה על מידת הנראות של המותג ואיכותו. באמצעות האינטרנט, במגוון דרכים ובמגוון מקומות, מתאפשרת שיחה ישירה בין מותג לצרכן. התוכן אותו יוצרים הגולשים הפך את האינטרנט לכלי אדיר להפצת מסרים, ליצירת שיח ציבורי ולעידוד אינטראקציה עם המותג.
עוד נמסר כי פתיחתה של המחלקה החדשה מדגישה את יתרונה הבולט של סנדיק שמביאה שילוב ייחודי של פעילות בזירה הדיגיטאלית לצד ניסיון רב ומוניטין בזירת התקשורת המסורתית. מדובר בשתי זירות המשפיעות אחת על השנייה וכל פעילות במסגרת שיח הגולשים מחייבת בחינת השלכות אפשרית על התקשורת המסורתית בין אם מדובר בניטור משברים אפשריים או בניצול הזדמנויות להעצמה.