ספר חדש חושף: החצר האחורית של "קדימה"



מפלגת קדימה נכנסה לפני כשנה בסערה לחיינו אולם לא רבים יודעים כי סערה נוספת היא חוללה גם במרחב האינטרנטי בארץ.



הספר 'קדימה תקליק' ,שכתב ארן ארדן, דאז מנהל קמפיין האינטרנט של המפלגה, חושף את שלבי ארגון מסע קידום המפלגה- החל מהאסטרטגיה ועד להוצאתו לפועל של הקמפיין .


ארדן מתאר בצורה חדה ובהירה את יתרונותיו של המדיום האינטרנטי כאמצעי ארגון ,תקשורת ותעמולה ומזהיר מפני מכשולים וסכנות שהוא עלול להציב.



קדימה תקליק מציג בפנינו את סיפורה האמיתי של המלחמה על תודעתו של הצרכן המודרני ברשת, במרכז הקניות או בקלפי,והוא ספר חובה בעבור כל מי שמבקש להתפתח בתחום השיווק והפרסום בעידן האינטרנט.


אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים