סקאל תפנה באופן ממוקד לקהל יעד נוסף: תיירים ותושבי חוץ שאינם חייבים בתשלומי מיסים על קניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בדיוטי פרי שמחירם לצרכן מעל 200$
קובי סקאל: "כחלק ממדיניות ששמה דגש על העובדה כי מחירי המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי הינם מהנמוכים בעולם, החלטנו למנף את המסר ולפנות לקהל יעד פוטנציאלי שאינו חייב בתשלומי המיסים ויכול ליהנות ממגוון המוצרים במחירים ללא תחרות, ללא מכס וללא מע"מ…"
בפנייה לקהל היעד, תתמקד סקאל בתחילה בקטגוריית הפלזמות וה – LCD .כחלק מהמהלך משיקה סקאל שירות חדש בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי – שירותי אריזה, שמירה ושילוח המתאימים הן לצרכנים שמעדיפים לקחת את המוצר איתם, הן לצרכנים המעדיפים לבצע שילוח עצמאי בשלב מאוחר יותר והן לצרכנים המעדיפים להשתמש בשירותי השילוח של סקאל.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: "להערכתו בחצי השנה הקרובה יגדל מספרם של הישראלים התיירים ותושבי החוץ שרוכשים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מסוג זה בדיוטי פרי, בכ- 75% .
הפנייה לקהל היעד החדש תתבצע בנקודת המכירה שם החשיפה של קהל היעד לחנות ולמוצריה היא הגבוהה ביותר, ותיעשה באמצעות שילוט, הצגת מחירי הדיוטי פרי לעומת מחיר הכולל מיסים, פעילות דיוור ישיר ,פנייה של המוכרנים שיזהו את קהל היעד וכו.