סקר: למחצית מהחיילים יש סמארטפון

iPhone ו- Nokia הם מותגי הסלולר האהובים בקרב חיילים, כך עולה מסקר של חברת פלאפון ומועדון "יותר", לקראת גיוס יולי-אוגוסט הגדול. הסקר נערך בחודש יוני על ידי חברת אקספרטו, בפאנל האינטרנטי של חברת אי-פאנל, בקרב 300 חיילים בגילאי 18-22 מכל רשתות הסלולר, המהווים מדגם מייצג של ציבור החיילים בישראל.



חיילים פחות מדברים ויותר מסמסים, שומעים מוזיקה ונכנסים לפייסבוק בסלולר


מהסקר עולה, כי משלוח SMS היא הפעולה השכיחה בסלולר בקרב חיילים, ולאחר מכן גלישה ברשתות החברתיות. בנוסף, החיילים מאזינים למוזיקה בסלולר וגולשים באינטרנט באמצעותו. החיילים העידו כי הטלפון הנייד זה הדבר הכי חשוב שלא ישכחו לקחת לבסיס, לפני כרטיס אשראי או כומתה ודיסקית.



טלי קידר, מנהלת אגף אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בפלאפון, אמרה היום "תוצאות הסקר מעידות על כך שהמכשיר הסלולארי הוא חלק בלתי נפרד מחייהם של החיילים אך משמש אותם בעיקר לסמסים, להורדת תוכן ולגלישה ברשתות החברתיות. אנו מציעים לחיילים כיום את התוכניות הרלוונטיות ביותר עבורם, הכוללות חבילת תקשורת אטרקטיבית, כולל סמארטפון מתנה, זאת בכדי לאפשר להם לשמור על קשר רציף עם משפחותיהם וחבריהם, להתעדכן בפייסבוק גם כשהם בצבא, לגלוש באינטרנט ועוד."







להלן הממצאים המרכזיים של הסקר:


למחצית מהחיילים יש סמארטפון, 90% מסמסים ו-88% מאזינים למוסיקה או מורידים תוכן


מהסקר עולה, כי מחצית מהסטודנטים הם בעלי סמארטפון כאשר רובם מעדיפים iPhone, Nokia וסמסונג S Galaxy. הפעולה הכי נפוצה על ידי 90% מהחיילים היא משלוח SMS. מעל 88% בעיקר מאזינים למוסיקה, 88% מהחיילים בעיקר מעבירים תמונות וקבצים באמצעות הנייד.



הפייסבוק שולט


במקביל, נראה כי המרחק מהבית לא מונע מהחיילים להישאר מעודכנים גם דרך מכשיר הסלולר – בפייסבוק וביתר הרשתות החברתיות, כאשר מרבית החיילים (81%) ענו כי הם גולשים באינטרנט מהמכשיר הנייד, מתוכם 40% גולשים בעיקר לפייסבוק ולרשתות החברתיות ולפחות פעם ביום. 20% מהחיילים העידו כי הם מחוברים לפייסבוק באופן שוטף כל הזמן. 58% מהחיילים בעיקר מורידים אפליקציות, ואילו שליש מהחיילים העידו כי הן מחוברים למייל באופן שוטף. עוד נמצא כי חיילים המשרתים בבסיס פתוח, מחוברים יותר למייל מאשר חיילים המשרתים בבסיס סגור.



הפריט הכי חשוב שהם לוקחים לצבא: הסמארטפון. הכי מתגעגעים? לאוכל של אמא


נראה כי הפריט הכי חשוב, שהחיילים לעולם לא ישכחו לקחת לבסיס הוא הטלפון הנייד. 95% מהחיילים העידו כי הטלפון הנייד הוא הדבר הכי חשוב שהם לוקחים לבסיס. זאת לפני כרטיס אשראי (78%), כומתה (71%) ודסקית (65%).



מעל מחצית מן החיילים (62%), העידו כי הם הכי מתגעגעים לאוכל של אמא בזמן שירותם הצבאי. 51% מהחיילים העידו כי הם מתגעגעים דווקא למפגשים עם החברים.



יותר חיילים משלמים את חשבון הנייד שלהם, על חיילות משלמים ההורים


עוד נמצא כי הורים לחיילות משלמים את החשבון החודשי עבור הנייד, יותר מאצל הורים לחיילים. 79% מהחיילות העידו כי החשבון החודשי משולם על ידי ההורים ואילו 68% מהחיילים ענו את אותה התשובה.



פלאפון היא המשווקת הבלעדית של מסלולי חיילים במסגרת מועדון "יותר" של האגודה למען החייל. במסגרת זו, היא מציעה מסלולים ייחודים לחיילים.



בתוך כך, ב-5 ליולי ייערך פסטיבל המתגייסים הגדול של האגודה למען החייל ומועדון 'יותר' זו השנה השביעית. פלאפון היא נותנת החסות המרכזית בפסטיבל "יותר" המיועד למתגייסים הטריים. כנותנת החסות, פלאפון תקים בפסטיבל מתחם ענק למתגייסים, חלוקת מתנות והפתעות שוות כולל הצעת מכר בלעדית לבאי הפסטיבל. כל מתגייס שיצטרף לתוכנית החיילים של פלאפון במקום יקבל ערכת גיוס מפנקת מתנה. היקף ההשקעה הכולל הוא למעלה מחצי מיליון שקל.


במקום ייערך הפנינג ענק, שכולו כיף והופעות: על הבמה יופיעו מיטב האומנים האהובים על בני הנוער. בפארק ייבנו במיוחד מתחמים חווייתיים ואתגריים חינם, ויחולקו מתנות והפתעות למשתתפים.


השנה הוזמנו לפסטיבל המתגייסים העתידיים במחזורי יולי 2011 עד מאי 2012 מכל רחבי הארץ, אשר יוכלו להיכנס חינם עם הצגת ההזמנה שיקבלו בדואר או תעודת זהות.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים