סקרים, פיתוי וניוזלטר

מזה שנים רבות אנו שולחים ניוזלטר לרשימת תפוצה הולכת וגדלה. על חשיבותו של הניוזלטר להשגת לקוחות ושמירת הקשר עמם אפשר לקרוא באין ספור מאמרים ולא נעסוק בכך בפוסט זה.


כאשר אני ממליץ לחברי בעלי העסקים הקטנים לעשות שימוש בכלי שיווקי מעולה זה, עולה תמיד השאלה: איך משיגים רשימה מספיק גדולה של מנויים ?


אז מעבר לקלישאות – שרובן נכונות – כמו השגת מנוי ועוד מנוי, לבקש מלקוחותינו וכל מי שפונה להצטרף, ישנן כל מיני דרכים יצירתיות להשגת מנויים חדשים ועל אחת מהן אני רוצה לספר לכם היום.


ביסוד השיטה יש סקר. תתפלאו, אבל לא מעט אנשים המשוטטים ברשת אוהבים למלא סקרים, אני מודה שגם אני כזה. כנראה שיש משהו פסיכולוגי שאנשים אוהבים ששואלים לדעתם ויש להם יכולת להשפיע.


נתחיל בכך שניצור סקר.


מכיוון שאנו מעוניינים שקהלי היעד שלנו הם אלו שימלאו אותו, אז מצאו נושא שקשור לעסק שלכם שיעניין אותם.


בכדי שהעונים לסקר ירשמו לניוזלטר צריכים לקרות לפחות אחת משניים:


1) שהסקר והשאלות שלו יביאו אותו למסקנה שכדאי לו לקבל ניוזלטר מכם (מאמרים, טיפים).


2) להבטיח לנרשמים משהו "שווה".


בכל מקרה, לא לשכוח לבקש ולהזכיר לממלאים שכדאי להירשם לניוזלטר ולתת להם קישור בולט או עדיף טופס רישום בסמוך לסקר.


אז בוא אתן לכם דוגמה מהחיים על סקר שהפצתי.


העסק שלנו עוסק בייעוץ השקעות פרטי וייעוץ פנסיוני אובייקטיבי. בייעוץ השקעות ההתמחות שלנו הינה בייעוץ השקעות ללקוחות סולידיים ולכן קהל היעד שלנו, הוא קודם כל אנשים שמתעניינים בהשקעות סולידיות.


אם כך, יצרתי סקר על השקעות פיננסיות סולידיות. הנושא עצמו כמובן מושך את קהלי היעד שלנו ובכדי לחזק את הרצון שלהם להירשם הבטחתי כי בסיוע הסקר – מה שגם נכון – אנו נכין חוברת אלקטרונית עם כללי אצבע למשקיע הסולידי שתחולק חינם רק למנוי הניוזלטר.


טכנית ניתן להכין סקר בקלות רבה בעזרת מערכת Google Docs, אבל ישנן כמובן אופציות נוספות. מערכת זו מאפשרת להכניס בקלות את הסקר לאתר שלכם, אם כי לא חובה ואפשר לתת קישור לסקר ישירות לגוגל, אם כי עדיך באתר שלכם.


פרסמתי את הסקר ברשתות חברתיות בהם אני פועל כגון Facebook, Linkedin ועוד.


בתוך כמה ימים עשרות אנשים מלאו את הסקר וקצת יותר מ-20% מהם גם נרשמו לניוזלטר, מה שלדעתי אפשר לסכם כהצלחה.


עוד רווח קטן על הדרך, הוא קידום אתרים. אחד הפרמטרים החשובים בקידום אתרים הינו הזמן שגולש נמצא באתר. כאשר עשרות גולשים מגיעים לאתר שלכם ונשארים 3-4 דקות למילוי סקר, זה תורם רבות לקידום שלו.


כל מה שנותר הוא למצוא רעיון לסקר שאנשים ירצו למלא ולהגדיל את רשימות התפוצה שלכם.


* איציק וילק, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-RDVC-ייעוץ השקעות ופנסיה

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח