הסרט הופק במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"הבצפר". ורד בטש סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה ב"בצפר": השנה בעקבות המלחמה ומצוקות הנפשיות שהצטברו החלטנו להרים את הכפפה ולהפיק סרט בנושא".
סרטון "המסכה" לעמותת ער"ן עלה לאוויר בערוץ 2 ו-10 במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"הבצפר", בית הספר הגבוה של משרדי הפרסום.
לתהליך הפקת הסרטון התנדבו עשרות גורמים: התסריט נכתב על ידי יפית ועקנין, תלמידת מסלול הקופיריטינג של ה"בצפר". הבימוי באחריותם של שי ניר ואלעד הספרי, במאים מצטיינים של מגמת הקולנוע באונ' ת"א.
קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. הקורס מעניק לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייע בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה ב"בצפר": השנה בעקבות המלחמה ומצוקות הנפשיות שהצטברו החלטנו להרים את הכפפה ולהפיק סרט לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות במצוקה נפשית בדרגה זו או אחרת, בכל שנה עשרות בני נוער מתאבדים בגלל מצוקות נפשיות. אין ספק שמדובר בתופעה חברתית קשה. זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור".