סרטון תדמית לעסקים – איך יוצרים סרטון בצורה חכמה

אחד הכלים
החשובים שעומדים לרשות בתי עסק כשהם מבקשים לפנות אל הלקוחות שלהם או אל גורמים
אחרים, הוא סרטון תדמית. מדובר על סרטון שמספר את הסיפור של העסק, מוצרים ושירותים
שהוא מייצר ומשווק, ולמעשה נועד למכור את העסק בעטיפה חיובית לצופים בסרטון.

רבים תוהים,
אם כך, מה ההבדל בין סרטון
תדמית לעסקים
לבין פרסומת רגילה שניתן להציג בטלוויזיה, יוטיוב או באמצעים
אחרים. ישנם מספר נקודות שמבדילים בין שני "המוצרים" האלו.


ראשית,
סרטון תדמית לעסקים איננו מוגבל בזמן. אנחנו יכולים לבחור האם הסרטון יהיה חמש
דקות או רבע שעה. מאחר ומדובר בסרטון, אז סביר להניח שאנחנו לא נייצר משהו ארוך
מדי, אך בניגוד לפרסומות, הוא יימשך יותר ממספר דקות. פרסומת מוגבלת בזמן על פי
הברייקים שמציעים לנו.


שנית, סרטון
תדמית לעסקים ניתן להציג בכל מקום, בכל אירוע על פי בחירה. פרסומת מוצגת במקומות
ספציפיים והצגתה נעשית בתשלום. בין אם אנחנו מציגים אותה ביוטיוב, ערוץ טלוויזיה
מסחרי או בבית קולנוע, אזי שאנחנו משלמים על כך למציגים.


שלישית,
סרטון תדמית אמור להיות הרבה יותר אינפורמטיבי, הוא אמור להכיל הרבה יותר פרטי
מידע, המשחק והתצוגה שלו אינם העיקר. לעומת זאת, בפרסומות כפי שאנחנו יודעים,
התצוגה והמשחק הם אלו שעומדים במרכז ואמורים "לספק" את הנתונים בצורה
ידידותית וקלילה.


כיצד יוצרים
סרטון תדמית בצורה נכונה?


על מנת לייצר סרטון
תדמית לעסק בצורה נכונה, אזי שהאחראים על הכנתו יצטרכו תחילה ללמוד על העסק
ולאפיין אותו, בשביל לדעת מה עומד מאחוריו ומה הוא רוצה להציע לצופים באמצעות
הסרטון. אי אפשר להכין סרטון מבלי לדעת מי הלקוח ומי קהל היעד שאמור לצפות בו.
חשוב לציין, קהל היעד יכול להיות רחב מאוד. לא מדובר רק בלקוחות של העסק, אלא גם
במשקיעים, יחצ"נים, כלי תקשורת ועוד שורה ארוכה של גורמים אליהם בית העסק
ירצה לפנות.


לאחר מכן, צריך
להחליט כיצד מייצרים את הסרטון. על פניו, יהיה אפשר להניח שבית העסק ירצה להכין את
הסרטון באמצעות עובדים מטעמו, מנהלים ואפילו בעזרת הבעלים עצמם. אך זה לא בהכרח
כך. ישנם סרטוני תדמית שכוללים שימוש בדמויות אנימציה, ישנם סרטוני תדמית שנשכרים
עבורם שחקנים אמיתיים שמציגים את העסק ואת ההיסטוריה שלו, יש מקרים שאין גורם
ספציפי שמוצג בסרט אלא בעיקר תמונות נעות מהעבר ומהווה.


לפני סיום חשוב
להבהיר, למרות שסרטון תדמית הוא הרבה יותר ארוך מפרסומת רגילה ואמור להיות גם יותר
אינפורמטיבי ממנה, עדיין חשוב מאוד לזכור שיש מי שאמור לצפות בו מתחילתו ועד סופו,
והמטרה היא לעורר בו עניין, לגרום לו לרצות להכיר טוב יותר את העסק ולעבוד איתו
בשיתוף פעולה. לכן חשוב שהסרטון לא יהיה משעמם, לא יהיה מלא בפרטים ומידע לא
רלוונטיים ובוודאי לא מזלזל או פוגעני.

אולי יעניין אותך

משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''
BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
אביסרור דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
מתחם LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box