עוד תרגיל קריאיטיב של הבצפר: משקה "רמזוטי אמארו" עבור חברת הכרם

חברת הכרם פנתה לבצפר בבקשה להכין קו פרסומי חדש למשקה "רמזוטי אמארו" השייך לקטגוריית הביטרים.


רמזוטי הגיע לארץ לאחר תקופה יחסית ארוכה בה שלט ייגרמייסטר, נהנה מבלעדיות בקטגוריה, ופנה לאותו הקהל ואותה צורת שתייה של היגרמייסטר שבניגוד לדרך השתייה המקורית של משקאות הדג'סטיף בכל העולם השותים אותו להקלה בעיכול בסוף ארוחה, מתוך אמונה בהשפעות מיוחדות הטמונות במשקה בשל הרכב העשבים השונים שבו.



חברת הכרם ציינה בבריף, כי היא מעוניינת להעלות את המודעות לרמזוטי ולחזק את מעמדו של כמותג בינלאומי.


הבצפר הרים את הכפפה, הבריף יצא לתלמידים, הייתה פרזנטציה ללקוח, וחברת הכרם בחרה בשני כיוונים, מתוך מגוון העבודות שהוגשו, אותם ברצונה לאמץ.



מצ"ב סקיצות של התלמידים גיא דיין בסידרה "רמזוטי אמר…." ועוז פרנקל בסידרת "חיית ברים" ומאיה ירושלמי איתם "שוט דונט טוק"



עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "זהו עוד תרגיל באסטרטגיית העולם האמיתי, שבה מתמודדים הסטודנטים עם בריפים אמיתיים, בעיות שיווקיות אמיתיות, וגם זוכים בסופו של דבר לחשיפה, לניסיון בעבודה מול לקוח ולעבודות אמיתיות בתיק העבודות. זה נפלא. זו סיטואציית WinWin לכל הצדדים. כן ירבו."

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר