עטרה פותחת סניף במתחם הקניות "מול תבור" בצפון

קבוצת
עטרה ממשיכה להרחיב את פרישת החנויות שלה: חברת השיווק לפירות וירקות הודיעה הבוקר
שהיא פותחת סניף נוסף בצפון במתחם "מול תבור". החנות צפויה להיפתח ביולי
2021, ובפתיחתה יושקעו כמיליון ש"ח. הסניף השלישי מצטרף לשני סניפים נוספים:
הראשון במבואות גלבוע והשני בכפר סבא שנפתח באוגוסט אשתקד.

עם חיזוק
ההתבססות מול הצרכן הסופי החליטה קבוצת עטרה על שינוי אסטרטגי משמעותי שבמרכזו כל
זרועות המכירה לצרכן הסופי של החברה יהיו תחת המותג 'שוקיט', אתר האי קומרס שנרכש
על ידי הקבוצה לפני כחצי שנה. כחלק מהמהלך כל חנויות הרשת ימותגו מעתה 'שוקיט'.
ההחלטה התקבלה לאחר שראו בהנהלת עטרה כי עם התרחבות פרישת המשלוחים של שוקיט, נרשם
גידול עקבי בקרב ציבור הצרכנים ובפרישה הגיאוגרפית שלהם, ודרישה מצדם להנות
מהתמחותו של המותג גם פיזית וגם בצורה מקוונת.

החנות
החדשה תתפרש על פני גודל של 250 מ"ר ויוצעו בה מאות מוצרי פירות וירקות, לצד
מוצרי מעדנייה משלימים. מתחם "מול תבור" הוא אחד משטחי המסחר התוססים
בצפון עם סניפים של הרשתות המובילות בישראל בתחומי הביגוד, ההסעדה, הסלולאר
והפארם.

עופר
עטר, מנכ"ל ובעלים קבוצת עטרה
: "במתמחי הקניות
בצפון ובדרום יש הזדמנות עסקית אדירה עם כח צרכני חזק ונאמן שמחפש אלטרנטיביות
איכותיות בענף הפירות והירקות. במקביל אנחנו בוחנים כל הזמן מיקומים נכונים לפתיחת
סניפים".

לצד פתיחת הסניפים, גם פרישת
המשלוחים של שוקיט ממשיכה להתרחב, והיא כוללת היום את כל ערי גוש דן (ביניהן
חולון, בת ים, ראשון לציון, פתח תקוה, קרית אונו, גבעת שמואל ועוד), ערי השפלה
(ביניהן רחובות, נס ציונה ומושבים בסביבתן), ערי השרון (ביניהן כפר סבא, רעננה,
הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, כפר שמריהו ועוד), חיפה והקריות, ירושלים, אזור עמק
חפר, עמק יזרעאל ועפולה. עם הרחבת הפרישה, גם התחזק מערך שירות הלקוחות של שוקיט
עם מינויה של נעה ורד כמנהלת שירות הלקוחות

החדשה וצוות נציגים שתומך בה.

עטרה מפעילה מרכז לוגיסטי גדול
ומתקדם על שטח של 7,000 מ"ר. למרלו"ג, הפועל בסטנדרטים בינלאומיים,
מגיעה התוצרת בכל בוקר ובמהלך שעות היום, והיא מחולקת כבר באותו היום באמצעות צי
של עשרות משאיות חדשות מבוקרות טמפרטורה.

עופר עטר, בעלים ומנכ"ל
של קבוצת עטרה
: "יש ערך לייצר מערך קמעונאי של רשת
חנויות לצד פעילות אונליין, כשזו יכולה לחזק את זו ולהפך, וכך גם לאפשר חוויית
לקוח שלמה ורב ערוצית. ההתרחבות המואצת הושגה הודות למערך הלוגיסטי הטכנולוגי
המבוסס
DATA של קבוצת עטרה, המאפשרת אספקה
רציפה של כל התוצרת החקלאית לכל נקודות המכירה של הרשת, ולפעילות האון ליין
".

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing284
allmarketing262

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח