עיריית עכו יוצאת בקמפיין תיירותי נרחב בהיקף של כחמש מאות אלף שקלים, שיכלול: טלוויזיה, עיתונות ורשתות החברתיות. הקמפיין, שצולם באתרים הבולטים של העיר העתיקה ועתיד לעודד כ- 3 מיליון תיירים המגיעים לעכו בכל שנה, ללון בצימרים ובמלונות בעיר.
הדוגמנית- שחקנית, רוסלנה רודינה, נבחרה להוביל את הקמפיין, שהינו בקו אסטרטגי חדש, המזמין את הציבור ללון בעכו ולבלות בה יותר מיום.
רוסלנה, שהגיעה לאחרונה לעיר עכו לרגל צילומי קמפיין תיירות 2020 של העיר, "התעוררה" בבוקר בלב העיר העתיקה, במיטת קינג סייז מפנקת, כשסביבה אבירי המצודה, מכוונים אותה לאטרקציות השוות בעיר.
רודינה בילתה בחמאם הטורקי של גטאס, בשוק הצבעוני, חוף הים, מסעדות על רצועת החוף ובאולמות האבירים. צילומי הקמפיין נחתמו על רקע החומות, בשקיעה היפה של עכו, כשרוסלנה, בשמלת ערב, נהנת מארוחת שף וכוס יין.
הקמפיין, בהיקף כספי של כחמש מאות אלף שקלים, בן 15 ו-30 השניות, יכלול מגוון אמצעי מדיה, ביניהם ערוצי הטלויזיה הבולטים, עיתונות ורשתות חברתיות, יימשך כשבועיים.
קרדיטים:
עמית דקל הפקות
במאי – עמית דקל
פיליזר תקשורת
עיריית עכו
דובר עיריית עכו: שרון דהאן
מנהל אגף תיירות: דניאל ארמה
מנהלת קשרי קהילה: ליזו אוחיון