קבוצת הארץ החליטה על הרחבת עיתון TheMarker, שיוצא במתכונתו החדשה בימים אלה. ההרחבה כוללת מדורים חדשים, הגדלת מספר העמודים וכן שינויים בעיצוב. בנוסף, החל מה-1 בינואר 2008, יוצע ה- TheMarker כעיתון כלכלי נפרד, כאשר מנויי הארץ ימשיכו לקבל את העיתון, אך מי שמעוניין לרכוש רק את העיתון TheMarker יוכל לעשות זאת, על ידי רכישת מנוי נפרד. לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הארץ, "השקת ה- TheMarker לפני כשלוש שנים יצרה מהפכה בעיתון "הארץ" ובעיתונות בישראל וגם היום הוא ממשיך לשנות את פניה. מאז השקת העיתון הכלכלי החדש גדל מספר המנויים של עיתון "הארץ" בקצב מהיר. בעקבות הזינוק במספר המנויים זיהינו גם פוטנציאל רב בעיתון כלכלי נפרד עבור קהל היעד המתעניין בעיקר בנושאים כלכליים. אנו מוצאים שיש מקום למתחרה מקצועי, מוביל ובעל מוניטין כמו, TheMarker. זוהי פריצה נוספת של TheMarker לקהל קוראים חדש ואנו מעריכים כי המותג TheMarker יוביל גם בשוק זה". סמי פרץ, עורך TheMarker, "TheMarker, העיתון המוביל את זירת העיתונות הכלכלית בישראל, הוא עיתון דינאמי שנמצא עם היד על הדופק ומודע לצרכים המשתנים של קהל הקוראים. על כן, החלטנו על ההתרחבות, שנועדה לתת מענה הן לקוראים קיימים והן לקוראים חדשים, המגלים סקרנות כלפי נושאים כלכליים ומעוניינים להתפתח בתחום המקצועי". במסגרת התרחבותו והתחדשותו של ה- TheMarker, מספר עמודי המערכת יגדל ב-5-8 עמודים מדי יום, יורחבו מדורים קיימים- כלכלה עולמית, נדל"ן, שיווק ופרסום והיי-טק ויושקו מדורים חדשים- כלכלת בריאות, קפטן דיגיטל, שיעסוק בחיים בעידן הדיגיטאלי ומדור Second Life המיועד למנהלים ואנשי קריירה ויעסוק בחיים שמחוץ למשרד. כמו כן, עיתון יום ראשון יורחב ומוסף ה- MarketMoney, מוסף ההשקעות והצרכנות הפיננסית הראשון בישראל, יעבור מיום שלישי ליום ראשון. כמו כן גויסו כ- 20 עיתונאים, עורכים ומעצבים. בפורמט החדש של TheMarker יינתן משקל רב יותר לכותבי הטורים והפרשנים הבולטים של העיתון ותינתן במה רחבה יותר לפרשנות, ניתוחים ודעות של מיטב אנשי המקצוע ופרשנים בעיתונות הכלכלית. בנוסף לשינויים התוכניים, ה-TheMarker זוכה גם לעיצוב חדש, אותו יוביל המעצב גל ורטמן, שיצור הפרדה ברורה יותר בין תכנים חדשותיים שוטפים לבין כתבות מגזין.