נראה, כי הארגון מחדש שעברה רשת המשביר לצרכן בשנים האחרונות, שהגיע לשיאו עם הנפקת הרשת בבורסה אשתקד – נותן אותותיו גם בכל הנוגע ליחס אליו זוכים הרשת ורמי שביט במשק הישראלי.
מדירוג החברות המוערכות של שנת 2008, שפירסמה חברת הייעוץ הכלכלי BDI, ושהתבסס על בחירתם של 500 מנהליהן של החברות המובילות במשק עולה כי המשביר החדש לצרכן דורגה לראשונה בתוך הרשימה המכובדת של 50 החברות המוערכות ביותר במשק. המשביר החדש לצרכן תופסת את המקום ה-34 בדירוג, ולמעשה היא החברה הבורסאית שדורגה במקום הגבוה ביותר בדירוג, ושאינה נמנית עם רשימת "תל-אביב 100".
סביר להניח, שהדירוג המכובד לו זכתה הרשת נובע מתהליכי ההבראה והארגון מחדש שהוביל בשורותיה רמי שביט, מאז רכש את הרשת בשנת 2003. תהליכים אלה כללו מעבר לשיטת ה"קונסטיגנציה" מול הספקים, עיצוב מחדש של הסניפים, התייעלות בסעיפי ההוצאות, שיפור מערך השיווק של הרשת, הרחבת פעילות "מועדון 365" ועוד. מהלכים אלה לוו גם בצעדים פיננסיים משמעותיים, שהחשובים שבהם היו הנפקת איגרות חוב בהיקף של כ-70 מיליון שקל על ידי מועדון 365 (חברת בת של המשביר) והנפקה של מניות ואיגרות חוב של המשביר עצמה בבורסה אשתקד, בהיקף כולל של כ-85 מיליון שקל.
שביט עצמו מדורג במקום ה-28 ברשימת המנהלים המוערכים ביותר במשק, ולמעשה הוא המנהל הבכיר ביותר ברשימה הפועל בענף ה-Retail. בין היתר, חולף שביט בדירוג על פני מנהלים כדוגמת יעקב פרי (בנק המזרחי-טפחות), אברהם ביגר (מכתשים-אגן), נתן חץ (אלוני חץ), ליאור רייטבלט (סופר-פארם), ישי דוידי (פימי), אביגדור קפלן (כלל ביטוח) ועוד.
קבוצת המשביר לצרכן החדש סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2007 עם הכנסות בסך של כ–953.6 מיליון שקל, לעומת הכנסות (פרופורמה) בסך של כ-805 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – צמיחה בשיעור של כ-18.5%. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם בכ-43.7 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי (פרופורמה), שהסתכם בכ-21.1 מיליון שקל – גידול של כ-107%. בשורת הרווח הנקי הציגה קבוצת המשביר לצרכן עלייה חדה של כ-76% ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2007 שטיפס לרמה של כ-22.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-12.8 מיליון שקל באותה התקופה ב-2006.