רשת טיב טעם תעלה קמפיין ליברלי התומך בבחירה חופשית, כתגובה לשיח הציבורי בסוגיית השבת. וזאת כדי לאפשר לכלל הציבור, על כל מרכיבי החברה הישראלית, ליהנות מחופש הבחירה לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין, לרכוש בסופי שבוע ולבחור ליהנות לצרוך מזון כשר או לא. סלוגן הקמפיין: "טיב טעם – החופש לבחור". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון ₪ .
טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה וכן על רקע הדיון הציבורי בסוגית השבת.
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע.
בקמפיין ניתן לראות את הישראליות על כל גווניה החל מחילוניים, דתיים, מסורתיים וליברלים המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת , גזע ומין. חופש דת, חופש המצפון חינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות.
עוד ציין עדי כהן כי: ביחוד בתקופה זו, מממשת רשת טיב טעם את הצורך שלנו בחופש לבחור, החופש לחיות, החופש לבחור מגוון מוצרים רחב, החופש לבחור כשר או לא, החופש לבחור לעשות קניות בכל שעה גם בשבת והחופש לבחור לקנות במרכול או באתר אינטרנט"
הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד.