ערוץ 9 נערך לערב שידורים מיוחד ב-31.12.2006 ומוסר נתונים אודות הצמיחה המרשימה בנתוני הרייטינג של והעלייה המשמעותית ברווחי הערוץ מפרסום.
מנכ"ל ערוץ 9, לאוניד בלחמן מסר כי "במהלך השבוע האחרון חלה עליה של כ- 50% בביקוש לפרסומות בערוץ". בלחמן מעריך כי "על סמך ניסיון העבר כי לקראת סוף החודש יגיעו הביקושים לשיאם ויעמדו על 100% תפוסה בזמן אויר לפרסומות."
המשדר המיוחד, שצולם בישראל וברוסיה וישודר עם תרגום עברית החל מהשעה 22:30. בתכנית ייקחו חלק בין היתר אורי גלר, גילה אלמגור, ולדימיר פרידמן, ורבים אחרים לצד אמנים רבים מרוסיה: מקסים גלקין, לוליטה, טמרה גוורציטלי.
עוד הוסיף בלחמן כי, "הספיישל סוגר שנה מוצלחת במיוחד בה מיצבנו את ערוץ 9 כמדורת השבט של ציבור דוברי הרוסית בישראל והצגנו עלייה מרשימה ברייטינג. בחודשים האחרונים הציב ערוץ 9 מדי ערב לפחות 2 תכניות בדירוג יומי של 20 תוכניות מובילות במשקי בית יהודים."
מסקר של ערוץ 9 שערך לאחרונה מכון "מותגים" עולה כי כשני שליש מציבור דוברי הרוסית בארץ ישקיעו עד 1,000 ₪ ברכישת מתנות לקראת השנה האזרחית החדשה.
מהנהלת הערוץ נמסר כי, ביום ראשון החל מהשעה 12:00 בצהריים, יוצג בפינת המסך שעון הסופר את הזמן לאחור עד חצות. השעון יוצג בחסות מפעל הפיס. בנוסף הוציא ערוץ 9 למכרז את "ברייק הזהב", מקבץ הפרסומות האחרון שישודרו לפני חצות.