עם הפנים למזרח (אירופה): מדיה-מרקט הקימה פעילות בליטא

חברת מדיה מרקט, ספקית התוכן הסלולרי למגזרים מקבוצת טלכלל, הקימה פעילות תוכן סלולרי בליטא. ליטא היא המדינה הגדולה ביותר מבין שלושת המדינות הבלטיות – (לטביה ואסטוניה) ומונה כ 3.5 מיליון תושבים, המדינה היא מפותחת מאוד והיא נכנסה לאיחוד האירופי ב 2004 וצפויה גם להמיר את המטבע המקומי ביורו בשנים הקרובות. חדירת המכשירים סלולאריים בליטא היא מעל 90%.



"שוק התוכן למגזרים הוא תחום צומח בצורה משמעותית בענף התוכן הסלולרי", אומר יורי מדורסקי , מנכ"ל מדיה מרקט. "שוק הסלולר במזרח אירופה צומח בקצבים גבוהים והדרישה לשירותי תוכן מתקדמים, המפולחים על פי קהל היעד, עולה אף היא. על פי הערכות בטווח של שנה צפויה מדיה מרקט להפוך לשחקן המוביל בתוכן הסלולרי במדינות הבלטיות". מדורסקי מציין כי החברה גם הרחיבה משמעותית את פעילות התוכן הסלולרי בישראל, תוך פנייה ממוקדת לקהל דוברי הרוסית, לציבור הערבי ולציבור החרדי – המהווים קרוב ל-2 מיליון מאוכלוסיית ישראל ונזנחו על ידי כל ספקי התוכן הסלולרי בארץ.



"מאז שרכשנו את מדיה מרקט בתחילת השנה, צמח נתח פעילות החברה בשיעור ניכר", אמר יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל. " הפניה למגזרים השונים, תוך הספקת תוכן ממוקד ורלוונטי לקהל היעד, מהווה יתרון עצום עבור ציבור המפרסמים". בן יקר הדגיש כי התוכן למגזרים, במיוחד הרוסי, צובר תאוצה במקומות רבים בעולם בהם יש ריכוזי אוכלוסיה דוברת רוסית, כגון גרמניה וארה"ב. כיום פעילה טלמסר בארגנטינה ועם הרכישה תתרחב פעילות החברה למדינות ברית המועצות לשעבר ולמדינות נוספות, בהן קהל גדול דובר רוסית.



חברת מדיה מרקט הוקמה בשנת 2003 ע"י יורי מדורסקי ופטר רוזנקרנץ החברה מייצרת ומשווקת תכנים מתקדמים לעולם הסלולר והיא המובילה בישראל בשירותי תוכן מתקדמים בשפה הרוסית. לחברה גם פעילות ענפה בעולם והיא פעילה בעיקר בלטביה, גרמניה וארה"ב.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת