פרסומות שאסור לי לעשות, הוא עמוד האינסטגרם החדש אשר מושק רשמית בימים אלו בהובלת שני צעירים מבטיחים, בעלי ותק וניסיון עשיר בעולמות השיווק והפרסום: איתי נעמן, המכהן כמנהל השיווק של רשת מחסני השוק ומרום אוחיון, קופירייטר באביבADV. השניים חברו ושילבו כוחות יחד במטרה להעניק אינטרפרטציה מחתרתית והומוריסטית לקמפיינים ולנושאים אקטואליים בוערים, ללא כל צנזורה.
בין העבודות הבולטות בעמוד: גולדסטאר, קמפיין ש"ס, שוופס,SACARA, טיב טעם, האגיס, אסם, טבע נאות,HOT, בית השיטה, מחסני תאורה,DUREX, פרימור, ניקול, סנו סושי ועוד.
איתי נעמן, האמון על ניהול הארטמספר: "במציאות האינטנסיבית בה אנו חיים, קיימת חשיבות גדולה לשילוב הומור וסאטירה בכל תחומי החיים ובין השאר בחרנו להעניק פרשנות לקמפיינים מזוויות מבט שונות המעניקות טוויסט מתוחכם ולעיתים גם מתריס. מצאנו צורך גובר לספק ערך בידורי והיתולי למודעות ולקמפיינים של מותגים מובילים, הזוכים לתגובות חיוביות, תמיכה ועניין רב בנושא".
מרום אוחיון, האמון על הצד של הקופירייטינגהוסיף "הרעיון העומד מאחורי הפלטפורמה הזו, נועד לפרסם מודעות ייחודיות וקריאטיביות שלא היה להן סיכוי לעבור את דבר המפרסם בשום אמצעי תקשורת בארץ, בשל שלל סיבות ולהבליטן בדרך ייחודית. כחלק מפעילות העמוד, אותו אנו מפעילים כתחביב משני, אנו מזמינים את העוקבים שלנו להשתתף באופן פעיל ולהציע רעיונות על מנת להרחיב את היריעה ואת פירות היצירה לתוצרים הזוכים להיקפי חשיפה מכובדים ולתשומת לב בקנה מידה ארצי ובינלאומי".
לעמוד האינסטגרם