בכנס השיווק השנתי של טלעד ועיתון דה מרקר שנערך במלון הילטון בת"א, זכתה עמותת "גדולים מהחיים" במקום הראשון בקטגוריית הקמפיין החברתי הנבחר לשנת 2004 עם הקמפיין "מבצע בשקל".
בתחרות השתתפו 20 ארגונים ועמותות וההצבעה נעשתה ע"י הגולשים באינטרנט. הפרס הראשון בו זכתה עמותת "גדולים מהחיים" הוא קמפיין טלוויזיוני שישודר בטלעד וקמפיין אינטרנט באתר דה מרקר, שווי הפרס: 600,000 ₪.
עמותת "גדולים מהחיים" הוקמה לפני כ- 5 שנים ע"י הורים לילדים חולי סרטן, ופעילותם של חברי העמותה והנהלתה מתבצעת בהתנדבות מלאה.
בין פעילויות העמותה ניתן למנות: טיולים בארץ ובחו"ל, אירועים מיוחדים, הקמת חדרי מוסיקה ומחשבים בבתי חולים, נופש משפחות באילת, קרן למימון תרופות ועוד…
העמותה אינה מתוקצבת על ידי תקציבים ממשלתיים וכל התרומות הן מאזרחים ומחברות עסקיות בארץ ובחו"ל, המאפשרים לעמותה להעלות חיוך על פניהם של הילדים.