ענני תקשורת הודיעה על השלמת רכישת השליטה ב"פוסט אופיס" (51 אחוז) ואיחוד פעילות הפוסט פרודקשן ביניהן


ענני תקשורת" וחברת "פוסט אופיס" הודיעו השבוע על השלמת איחוד פעילות הפוסט-פרודקשן ביניהן. בכך, השלימה "ענני תקשורת" את רכישת השליטה (51%) ביתר הפעילות של פוסט אופיס. היקף העיסקה מוערך בכמיליון ש"ח. שתי החברות, משתפות פעולה ביניהן משנת 2008, ואף הקימו יחד סניף משותף ברמת החי"ל.



פוסט אופיס הוקמה בשנת 2005 על ידי חן רביד ואילן קדם, שימשיכו לכהן כמנכ"לים משותפים בחברה. החברה פעילה בשלושה סניפים באיזור ת"א. פוסט אופיס מתמחה במתן שירותי פוסט פרודקשן לטלוויזיה בתחומי הפרסום, הפרומו והאריזות הגרפיות לערוצים. בין לקוחות החברה נמנים משרדי הפרסום הגדולים בישראל (אדלר-חומסקי, מקאן אריקסון, גיתם BBDO, זרמון גולדמן, ענבר מרחב שקד, ברוקנר נטע יער) והחברה ביצעה עבודות עבור המפרסמים הגדולים בישראל (רבוע כחול, תנובה, AIG, קבוצת לובינסקי, FOX, חוגלה קימברלי, קבוצת עזריאלי, UMI, מירס ועוד).



החברה ביצעה קמפיינים כמו "מגה בול " עם אברי גלעד, AIG עם קושניר ומושונוב, מירס, נייר טואלט "לילי" עם יובל סמו, "גבינות עמק" של תנובה, המיצג המרכזי במרכז המבקרים של חברת "בטר פלייס" ועוד רבים אחרים.


בנוסף, עורכת "פוסט אופיס" את כל האריזות הגרפיות עבור התוכניות והפרומואים מבית ענני תקשורת (ערוץ האוכל, ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, הטיולים, ניקלודיאון, אגו ועוד) וכן לעוד מספר ערוצי טלוויזיה ותוכניות מבית דורי מדיה.



אילן קדם, מנכ"ל משותף ב"פוסט אופיס": "השלמת המיזוג תיתן לנו אפשרות להגדיל את נפח הפעילות שלנו, הן מול הלקוחות הקיימים והן מול לקוחות חדשים ובשווקים חדשים".



חן רביד, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב הראשי של "פוסט אופיס":"איחוד הפעילות יאפשר לנו לתת שירות טוב יותר ותוצר קריאייטיבי איכותי יותר ללקוחות מכל סוגי המדיה".

אולי יעניין אותך

UserWay-Team-2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים