ענף הפרסום המוביל: תקשורת סלולארית. משרד הפרסום המוביל: מקאן דיגיטל


"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", פרסמה הבוקר את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לסיכום חודש אוגוסט 2007. הדירוג כולל הן את נתוני הפרסום OFF LINE והן את נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט.



חשוב להבהיר כי יפעת מבצעת בקרה בפועל על דפי הבית ודפים פנימיים רבים ב- 24 האתרים הגדולים והמובילים ובמסגרתה נדגמים כחצי מליון דפי אינטרנט בחודש.


יפעת מאתרת את הבאנרים מתוך אותם דפים, ומחלקת אותם לכלי פריים ובאנרים רגילים. התמחור הסופי נגזר ממחיר השוק של כלי הפריים וממודל סטטיסטי (על פי מודל CPM) לבאנרים הרגילים.



תתי ענפים ומפרסמים



תת ענף רשתות שיווק מוביל את דירוג ה- OFFLINE עם הוצאה ריאלית של כ- 7.8 מליון דולר, בעוד שבדירוג הבאנרים הוא ממוקם בתחתית העשירייה השנייה, עם ווליום פרסומי מינורי.


המותגים המובילים בקטגוריה ב- OFFLINE הם רשת שופרסל עם קמפיינים בולטים: "רק בשופרסל" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי ומבצעי חשמל בשופרסל באמצעות גיתם BBDO.


במקום השני בקטגוריה ממוקמת מגה בעיר – "מהפכת המחיר מגיעה לשכונה", והשקעה של כמליון דולר באמצעות שיטרית מדיה גרופ, ואילו במקום השלישי ממוקם הסופרפארם עם מבצע בשמים מובילים באמצעות באומן בר ריבנאי.



תת ענף תקשורת סלולרית ממוקם במקום השני בדירוג ה-OFFLINE עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 6.4 מליון דולר, ובמקום הראשון בדירוג הבאנרים עם השקעה של כמליון דולר.


סלקום מובילה בפרסום בקטגוריה באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל עם קמפיין "על השנייה" ו"ווליום כינרת". פלאפון ממוקמת שניה ב-OFFLINE עם הקמפיין הבולט FAMILY FUN באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי, ואילו בדירוג הבאנרים במקום השלישי בקטגוריה. פרטנר ממוקמת במקום השלישי בOFFLINE עם המלצה אישית לחיסכון בחשבון החודשי באמצעות ראובני פרידן, ובדירוג הבאנרים במקום השני עם "הצעה לצעירים שבטוח תאהב" באמצעות NEXT IN.



גם החודש מפגין תת ענף מכללות וסמינרים בולטות בדירוג הבאנרים כשהוא ממוקם במקום השני, עם הוצאה לפרסום של קצת יותר מחצי מליון דולר, לעומת מקום 14 בOFFLINE. המכללה המובילה בפרסום היא המרכז האקדמי פרס עם קמפיין "רוצה להיות אחד על אחד" באמצעות BBDO אינטראקטיב.



תת ענף רשתות חשמל מתמקם במקום השלישי החודש בדירוג הOFFLINE עם הוצאה ריאלית של כ- 4.2 מליון דולר, והשקעה זניחה בדירוג הבאנרים. המפרסמת הגדולה בקטגוריה היא א.ל.מ עם "קרנבל החשמל" לראש השנה באמצעות רגב קוויצקי.



נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: " קטגוריית הקרנות אינה ממוקמת ב- 20 המובילות ב-OFFLINE. באינטרנט, לעומת זאת, ממוקמת הקטגוריה במקום השלישי, עם שלל קמפיינים: המובילות בפרסום בבאנרים הם מנורה מבטחים באמצעות ICON INTERACTIVE וקבוצת הראל באמצעות JWWWT."



תתי- ענפים



דירוג OFFLINE


תת-ענף מחיר ריאלי


רשתות שיווק $7,873,553


תקשורת סלולרית $6,479,750


רשתות חשמל $4,204,179


רכב פרטי $3,435,979


ארגונים/עמותות $2,536,216


רהוט $2,186,785


ביגוד $1,864,898


כרטיסי אשראי $1,827,484


ביטוח – רכב $1,662,546


סרטים $1,619,198


הימורים $1,523,895


מזגן $1,523,054


דגנים $1,252,372


מכללות וסמינרים $1,204,863


בנק $1,202,491


כבלים/לווין $1,172,820


תוסס $1,151,650


סוכנויות נסיעות ותיירות $1,082,772


משרדים ממשלתיים $1,078,821


מלונות/בתי הארחה $1,069,453



דירוג הבאנרים online


תת-ענף מחיר ריאלי


1 תקשורת סלולרית $965,000


2 מכללות וסמינרים $539,822


3 קרנות $353,090


4 בנק $336,232


5 בתי השקעות $306,884


6 כרטיסי אשראי $282,787


7 ספקים – ISP $275,483


8 ארגונים/עמותות $264,334


9 רכב פרטי $256,867


10 כספים $245,726




מפרסמים


מפרסם מחיר ריאלי


רשת שופרסל $2,770,729


סלקום $2,428,407


פלאפון $2,401,920


קו-אופ – הריבוע הכחול $2,175,943


אלקטרה מוצרי צריכה $2,078,845


P&G – פרוקטר & גמבל $1,965,565


קבוצת שטראוס $1,859,787


החברה המרכזית למשקאות $1,693,066


קבוצת אסם $1,665,390


קבוצת ביטוח ישיר (ביטוח ישיר IDI – חברה לביטוח) $1,470,818


מפעל הפיס $1,331,285


שסטוביץ $1,301,678


דלק מוטורס $1,265,534


פרטנר – אורנג' $1,175,870


HOT (התאחדות הכבלים בישראל) $992,095


יוניליוור ישראל $948,217


א.ל.מ – רשת מוצרי חשמל $813,962


סופר-פארם $770,752


ניופאן $756,708


כ.א.ל – כרטיסי אשראי לישראל בע"מ $742,975



דירוג הבאנרים online


מפרסם מחיר ריאלי


1 סלקום $467,377


2 פרטנר – אורנג' $356,877


3 קבוצת כלל $261,667


4 כ.א.ל – כרטיסי אשראי לישראל בע"מ $247,243


5 פלאפון $201,730


6 קבוצת בנק לאומי $154,843


7 החברה המרכזית למשקאות $154,663


8 גלובוס גרופ $142,022


9 חוגלה – קימברלי $139,792


10 פרומדיקו $133,996



מותגים



דירוג OFFLINE


מותג מחיר ריאלי


סלקום $2,411,377


פלאפון $2,289,834


רשת שופרסל (רשת שופרסל) $1,244,871


פרטנר – אורנג' $1,156,366


מגה בעיר $1,046,958


מפעל הפיס – לוטו $953,080


ביטוח ישיר – ביטוח רכב $865,714


א.ל.מ – רשת מוצרי חשמל $813,962


ויזה כ.א.ל $742,975


חברת החשמל $737,799


סופר-פארם $717,742


מגה – רשת מזון $701,925


HOT – (התאחדות הכבלים בישראל) $686,267


פורד – פרטי $649,593


בנק יהב $623,128


מאזדה – פרטי $615,941


אייס – רשת $605,349


ישראכרט – כרטיס אשראי $597,371


שופרסל דיל $583,350


פז – YELLOW $560,909



דירוג הבאנרים online


מותג מחיר ריאלי


1 סלקום $373,292


2 פרטנר – אורנג' $356,877


3 ויזה כ.א.ל $247,243


4 פלאפון $185,726


5 בנק לאומי $135,448


6 פרומדיקו – סימילאק – מזון תינוקות $133,933


7 בזק בינלאומי – אינטרנט – (ספק) $114,013


8 בזק – אינטרנט $108,129


9 חברת החשמל $106,761


10 כלל פיננסים – בית השקעות $103,771



קמפיינים



דירוג OFFLINE


קמפיין מחיר ריאלי


סלקום – לראשונה בישראל מסלול "סלקום על השנייה" $753,876


לוטו – דאבל לוטו – בוא להרוויח כפול $605,812


ביטוח ישיר -מתחייבים למחיר הנמוך לביטוח חובה לרכב בספטמבר(נפולאון) $582,140



דירוג הבאנרים online


קמפיין מחיר ריאלי


1 סלקום – נראה אותך עוצר על השנייה – מסלול "סלקום על השנייה" $185,872


2 בזק – אינטרנט-מצטרפים לאינטרנט ומקבלים מדפסת רשת רשת משולבת של Brother $102,860


3 פרטנר – אורנג'-לא משנה מה הקטע שלך..לאורנג' צעירים יש הצעה שבטוח תאהב $99,972



משרדי הפרסום



אדלר חומסקי מוביל החודש את טבלת משרדי ה-OFFLINE עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 9.4 מליון דולר, ופרסום בולט לפלאפון FAMILY FUN, מפעל הפיס – דאבל לוטו, שופרסל, חברת החשמל, פנטן פרו ויטמין של פרוקטר אנד גמבל ועוד.



מקאן אריקסון ממוקם במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 9.2 מליון דולר עם פרסום לסלקום, סלטי צבר – ניהאד הירדני, נסטלה עם הפס הירוק, מגה, YELLOW עם ארוחות קיץ בריאות ועוד.



במקום השלישי ממוקם באומן בר ריבנאי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 8.7 מליון דולר, ופרסום בולט למאזדה 2 ופורד מונדיאו החדשה של דלק מוטורס, HOT VOD, הגרלת מוצרי HAIER למנויי ידיעות אחרונות ועוד.



בטבלת פרסום הבאנרים ממוקם מקאן דיגיטל במקום הראשון עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.1 מליון דולר. המשרד פרסם את סלקום "על השנייה", "ווליום כינרת" וקמפיין דרושים גדול בכיכובו של המנכ"ל עמוס שפירא, בנק לאומי עם קמפיין 1000 SMS במתנה ועוד.


במקום השני ממוקם אידיאולוג'יק עם פרסום לסימילאק, מאלט בבקבוק משפחתי, מזדה 2 ועוד.


במקום השלישי ממוקם NEXT IN עם פרסום לפרטנר שחנך את כלי הפריים YBOX ב-YNET, סופרפארם, מבצע הקייץ החם של שברולט לגולשי YNET ועוד.



דירוג OFFLINE


משרד פרסום מחיר ריאלי


אדלר חומסקי & ורשבסקי $9,399,045


MCCANN ERICKSON $9,201,377


באומן בר-ריבנאי $8,727,243


שלמור אבנון עמיחי/Y&R $8,701,438


גיתם BBDO $4,312,352


יהושע TBWA $3,268,813


גלר נסיס LEO BURNETT $3,216,668


ראובני פרידן IPG $3,095,342


זרמון גולדמן $2,743,477


JWT ISRAEL $2,611,055


רגב קויצקי $1,906,308


דרורי שלומי $1,850,050


גליקמן נטלר סמסונוב $1,685,887


שמעוני-פינקלשטיין FCB $1,529,739


אריאלי PUBLICIS $1,473,803


שיטרית מדיה גרופ $1,410,099


לפם $1,223,950


פוגל OGILVY $1,182,969


קבוצת דחף $1,114,249


EURO TEL AVIV $1,106,645



דירוג הבאנרים online


משרד פרסום מחיר ריאלי


1 Mccann digital $1,113,700


2 אידאולוג'ק $776,612


3 NEXT-IN $621,603


4 d-say interactive $581,822


5 Y & R INTERACTIVE $411,158


6 גורני אינטראקטיב $400,962


7 grey interactive $393,440


8 BBDO אינטראקטיב $368,749


9 סאצי אינטראקטיב $320,000


10 TBWA DIGITAL $300,357

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח