ענקית הקמעונאות METRO מביעה אמון בסטארט-אפ הישראלי המדובר Supersmart אשר מאפשר להימנע ממעבר בקופות בסוף הרכישה בסופרמרקט וללא תורים מיותרים. החברה פעלה בשנים האחרונות בישראל בסניפי רשת 'אושר-עד' כחלק משלב הפיילוט שבוצע בשיתוף פעולה בין הרשת לחברת סופרסמארט, אולם השיח על האפליקציה שמשנה את כל מה שהכרנו על קניות בסופר ייצרה עניין רב ברחבי העולם, ואפילו בחינה מקרוב של נשיא ענקית הקמעונאות וולמארט- דאג מקמילון, בזמן ביקורו בארץ לפני כשנה.
כעת כאמור חתמה Supersmart על הסכם מסחרי גלובלי עם METRO לאינטגרציה של תוכנת הצ'ק אווט המהיר ברחבי הרשת הענקית המונה מעל ל- 1,100 חנויות ב 27 מדינות, דבר אשר יחשוף את פעילותה למאות מיליוני קונים פוטנציאליים ברחבי העולם.
אז איך זה עובד? הלקוח מוריד לטלפון הנייד שלו את האפליקציה של סופרסמארט, בזמן הקניה סורק את המוצרים בעזרת המכשיר הסלולארי ובסוף הקניה במקום ללכת לקופה, מכניס את המוצר למתקן אשר סורק את תוכן העגלה תוך 3 שניות ומגיש את החשבון ללקוח שיכול לשלם בלחיצת כפתור.
סופרסמארט פיתחה טכנולוגייתAI יחודית ושילוב בין אפליקציה למתקן החכם המשתמש בטכנולוגיות שונות לאימות תכולת סל הקניה של הלקוח במשך שניות ספורות.הפיתרון מאפשר לחסוך את התורים לקופות בסופר,כשהאפליקציה משנה למעשה את כל חווית הקניה ללקוח, ומאפשרת לסופרמרקט חסכון תפעולי, כמו גם פתרון לבעיית אובדן ההכנסה הנפוצה בשימוש לקוחות בטכנולוגיות סריקה עצמאית. הטכנולוגיה של סופרסמארט ניתנת להתקנה תוך מספר שעות בכל סופרמרקט ומשתמשת בעגלות, סלסילות ובמוצרים הקיימים בתוך הסופר בלי לשנות אותם.
מייסד ומנכ"ל החברה יאיר קלפר: "אנו מודים לרשתות הגדולות בעולם שנותנות בנו אמון ומאפשרות לנו להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה שלנו. החברה שלנו נמצאת בחזית הטכנולוגיה והופכת את תהליך הקניה לפרסונאלי ואת האפליקציה לעוזר האישי של הלקוח".