ענת גרוס שון מונתה היום למנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה

הנהלת תנובה הודיעה היום על מינויה של ענת גרוס שון, למנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב תנובה. ענת גרוס שון תחליף את חגית אדלר אשר כיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. המינוי יכנס לתוקף ב- ערב פסח 2008.



ענת גרוס שון, כיהנה בארבע השנים האחרונות כמנהלת יחידה עסקית של מספר תחומים בתשלובת.



בשנתיים וחצי האחרונות היתה אחראית על תחום מוצרי הגביע בחברה– יופלה, גבינות טריות ומוצרי ניגרת. לפני כן היתה אחראית על תחום המעדנים, משקאות חלב, חלב וסויה.



בין המהלכים הבולטים אותם הובילה: חיזוק המובילות של המותג "יופלה" בשוק היוגורט ופיתוח סגמנטים חדשים בתחום, איחוד מוצרי הגבינה והקוטג' של החברה תחת מותג מטריה אחד "גבינות תנובה" ועוד.



בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת מחלקת משקאות קלים בטמפו ובין המהלכים עליהם היתה אחראית – השקת המותג "סאן בנדטו" ופעילות במותג פפסי מקס.



ענת גרוס שון, בת 36, נשואה + 1, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות. לגרוס ניסיון מצטבר של 15 שנה בתפקידי שיווק ומכירות בחברות שונות ומובילות במשק הישראלי.



היקף פעילותה של תשלובת החלב מוערך ב- 4 מיליארד ש"ח בשנה. לצד מותג הבית תנובה מחזיקה החברה במותגים יופלה, SHOCK, קרלו, פיראוס, עמק ועוד.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף