ענת לוין, מנכ"ל שילב, הודיעה היום על בחירת משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לניהול תקציב הפרסום של רשת שילב. לוין ציינה כי תקציב הפרסום לשנת 2006 הנו 7.5 מיליון ₪.
לוין הוסיפה כי הבחירה במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" נעשתה לאור יכולות המשרד בתחום האסטרטגי והקריאטיבי, העומדות בקנה אחד עם התרחבות רשת "שילב".
רשת שילב שהיקף פעילותה עומד על כ- 160 מיליון ₪ בשנה, מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, עם מגוון פתרונות רחב להורים לפני לידה ולאחרי לידה, לתינוקות וילדים עד גיל 4 שנים. החנויות מציגות מחלקות מקצועיות של הזמנות לידה, מוצרי בטיחות, צעצועי התפתחות הלבשה ואופנה לכל שעות היממה.
לאחרונה פתחה שילב תת רשת "שילב גדולים", תוך כ-3 שנים תמנה הרשת החדשה כ- 20 חנויות נפרדות.