ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על השקת ערוץ 12 של קשת כזוכה בתואר "ההשקה המנצחת של 2017", כך נחשף הבוקר (שלישי) בכנס החדשנות השנתי של האיגוד.
ועדת החדשנות של איגוד השיווק מורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, בראשות רן גוראון מנכ"ל פלאפון והיא בוחרת מדי רבעון את ההשקות המוצלחות של הרבעון החולף.
מנימוקי הוועדה לבחירה בקשת – ערוץ 12: "
"התוצאות לא איחרו לבוא וההשקעה הניבה פירות. כיום, כששה חודשים לאחר הפיצול, קשת מובילה בכל הפרמטרים כאשר הרייטינג של ערוץ 12 גבוה משל המתחרים, פער שהולך וגדל ובא לידי ביטוי גם בכמות הנחשפים לערוץ. על סמך הנתונים, המטרה של קשת להפוך לערוץ ברירת המחדל החדש – הושגה בהצלחה".
ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2018, שהתקיים בבורסה לניירות ערך בנוכחות אנשי שיווק בכירים רבים. מארחי הכנס היו תלמה בירו ומנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות רן גוראון ומנהלת התוכן היתה המשנה למנכ"ל סיגלית הורן גלפרין.
מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי דיבר בכנס על מהפכת העוזרות הקוליות דוגמת אלקסה של אמזון וגוגל הום. הוא הדגים כיצד הדבר בא לידי ביטוי גם בחיפוש באמצעות השלט הקולי של שירותי טלוויזיה מובילים בעולם ובפרטנר טיוי בישראל.
עמית משיח מנכ"ל קבוצת מקאן ניפץ את המשוואה שחדשנות וטכנולוגיה חד הם והציע מתודולוגיה משלו כדי לבחון איזו חדשנות צריך הלקוח.
חוקרת החדשנות והמגמות חמוטל שיבר סיפרה כיצד מותגים יכולים לייצר לעצמם קהל צרכנים נאמן בעזרת הפחתת סטרס יומיומי, ומני ברזילי, חוקר השפעות טכנולוגיות על חברות ואיש סייבר שדיבר על הקשר בין בני אדם, בינה מלאכותית ותבונה אנושית.