ערוץ 9 יוצא בקמפיין למפרסמים תחת הסיסמה: "ערוץ 9 – מועשר ב- TRP"

ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של הערוץ, הודיע היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש. מרקוביץ' מסר כי הקמפיין מציג את יתרונות הפרסום בערוץ 9 הפונה לנתח שוק ממוקד: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP ) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו- 10 ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים."


הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום GPS, יעלה מחר, יום שני ה- 6/6/05, באתרי האינטרנט ובעיתון גלובס ויימשך מספר שבועות. כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות ענפה של קידום מכירות בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג