ערוץ דיסני מגיע לראשונה לישראל – משיק רצועת שידורים בערוץ ג'טיקס

ערוץ ג'טיקס הנמצא בשליטת חברת וולט דיסני (74%) ישיק הקיץ רצועה יומית של ערוץ דיסני. ערוץ ג'טיקס סיכם את רכישת הסדרות המובילות בערוץ, להקרנה ראשונה בישראל. פול טיילור, מנכ"ל ג'טיקס אירופה הגיע לישראל לביקור בזק בו אושרו פרטי העסקה. הסדרות עתידות לעלות לשידור בלעדי בערוץ ג'טיקס החל מחודשי הקיץ, כאשר במהלך השנה צפויים לעלות תכנים נוספים.



במסגרת העסקה הגדולה ירכוש הערוץ מחברת "וולט דיסני" תכנים מובילים חדשים ובהם: סדרות האנימציה "לילו וסטיץ" (המבוססת על הלהיט הקולנועי) והסדרה "קים פוסיבול " (שהיא כרגע הסדרה המצליחה ביותר של ערוץ דיסני בעולם), "טרזן" וכן סדרות נוספות וסרטים אשר צפויים לעלות בחודשים הקרובים ובמהלך שנת 2008.



בנוסף, העסקה כוללת את הסרט המוסיקלי, שובר הקופות והלהיט החם בארה"ב , High School Musical, אשר הפך להיות אחד מהלהיטים הגדולים ביותר של ערוץ דיסני ברחבי העולם בשנה האחרונה. הלהיט העולמי של דיסני יושק בערוץ בהקרנת בכורה בחודש אוגוסט וילווה בהפקות ישראליות גם מחוץ למסך הטלוויזיה.



לקראת השקת הסדרות החדשות, מתכנן ערוץ ג'טיקס קמפיין שיווקי רחב המבוסס על המודל המצליח של ערוץ דיסני ל-"High School Musical" כפי שנעשה ברחבי העולם.



לדברי תמי לנדסמן, מנכ"ל ג'טיקס ישראל: "זוהי בהחלט פריצת דרך בטלוויזיה המיועדת לילדים בישראל. ערוץ ג'טיקס-דיסני ימשיך להביא לקהל הילדים את התוכניות הטובות ביותר כולל תוכניות מבית היוצר של דיסני. אנחנו מחויבים לקהל שלנו והמחויבות הזו מתבטאת בכמות ובאיכות ללא פשרות. אנחנו מעלים לשידור היקפים חסרי תקדים של תוכניות חדשות והכל תחת אותו ערוץ אהוב ומוכר".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת