פברואר 2007: המפרסם המוביל-פרטנר. הקמפיין המוביל-yes – Max גלדיאטור. המותג המוביל-פרטנר

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש פברואר 2007.



תת ענף "רשתות שיווק" מחמם מנועים בפברואר לקראת הבליץ הפרסומי הצפוי במרץ ערב חג הפסח, וכובש את ראש הטבלה עם הוצאה לפרסום של כ- 5 מליון דולר. מגה הוא המותג המוביל בקטגוריה עם מבצעים רבים באמצעות מקאן אריקסון. במקומות השני והשלישי בהתאמה ממוקמות סופר פארם והום סנטר. סופר פארם בולטת עם שלל מבצעי בשמים ליום המשפחה וחגיגת איפור באמצעות באומן בר ריבנאי, והום סנטר תחת הסלוגן "הבית של המבצעים" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי.



קטגורית הסלולר במקומה השני אשר הפך כמעט קבוע, והפעם בחודש כתום של פרטנר, המפרסמת המובילה החודש המאכלסת כ- 43% מכלל הפרסום בקטגוריה. פרטנר בולטת במיוחד עם פרסום למחזמר MAMMA MIA וקמפיין לאורנג' MIO עם GPS באמצעות שלמור אבנון עמיחי. פלאפון בלטו עם קמפיין פלאפון מוסיקה עם עברי לידר בניצוחם של באומן בר ריבנאי ואילו סלקום עם הוצאה לפרסום של כחצי מליון דולר, לא חדלו לשדר את המסר: 75% הנחה למכשיר שני של דור שלישי באמצעות גיתם BBDO.



תת ענף רכב פרטי מתמקם במקום השלישי עם הוצאה לפרסום של כ- 1.8 מליון דולר. הרכבים הבולטים בפרסום הם: JETTA תחת הסלוגן "יש משפחתיות ויש JETTA" מאת פוגל OGILVY, רנו מגאן החדשה עם מערכת ESP וילדה ג'ינג'ית אחת חמודה באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב ווולבו S80 באמצעות מקאן אריקסון.



המפרסמים


פרוקטר אנד גמבל במקום השני בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית החודש לפרסום של כ-1.3 מליון דולר עם מהפכת ג'ילט FUSION, פנטן פרו ויטמין והוגו בוס באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי ועוד.



יוניליוור נועלת את השלישייה המובילה החודש עם הוצאה פרסומית זהה כמעט לזו של פרוקטר. החברה מפרסמת בעוצמה את דגני הבוקר של תלמה ואת ורד הגליל באמצעות באומן בר ריבנאי.



משרדי פרסום


מקאן אריקסון מוביל בגדול החודש את הטבלה עם הוצאה לפרסום של כ- 7.2 מליון דולר ופרסום בולט ליס מקס(ימוס) עם הגלדיאטור שמוכרח לשיר, מגה, דה מרקר במהדורה מורחבת ועוד.



שמעוני פינקלשטיין עולה החודש חמישה שלבים אל המקום ה- 11 המכובד עם פרסום לסוכריות טיק טק, וופר חלפיניו של ברגר קינג, המוספים החדשים של מעריב ועוד.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "GPS שקיבל לאחרונה את תקציב ערוץ הספורט ו-OLSALE, ממשיך להפגין נוכחות גם החודש בטבלת 20 משרדי הפרסום הגדולים עם פרסום לארגון המורים העל יסודיים, ניו קופל SIXT, OLSALE ועוד".

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח