פורטל Mefik עולה בקמפיין מקוון לקידום הניוזלטר לתחום הפקת האירועים והקד"מ

פורטל Mefik.co.il, המהווה כלי עבודה מקצועי לתחום הפקת האירועים והקד"מ, עולה בקמפיין מקוון לקידום הניוזלטר המקצועי החדש ולהגברת החשיפה לקהלים חדשים. מדובר בקמפיין ממוקד לעוסקים בתחום, אשר עולה במספר אתרי מפתח ביניהם ICE, Globes ו- Layla. הקריאייטיב, שהופק ע"י סטודיו ImageArt, הותאם לכל אתר וקהל יעד, כדי להשיג יעילות גבוהה מהחשיפה לקמפיין. סך עלות הקמפיין מוערכת ב- 15,000$.



הקמפיין עולה בסמוך להשקת הניוזלטר החודשי של Mefik, שהופק באמצעות חברת הפקת התוכן "טקסטואל" בעלות שנתית של 40,000$, ואשר יספק מידע מקצועי למפיקי אירועים ולקהילה הרחבה העוסקת בתחום. מטרת הקמפיין היא גם לחשוף את האתר למנהלי שיווק שיכולים להיעזר בכלי האתר בעבודתם השוטפת.



בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף ב- Mefik: "פורטל Mefik נמצא בשלב הרחבת הפעילות עם כלים חדשים למפיקי אירועים וקד"מ, כגון הניוזלטר המקצועי וכלי להוצאת מכרזים לספקים בזמן אמת. הקמפיין נועד להרחיב את הקהילה העושה שימוש בפורטל ככלי עבודה יומיומי".

אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''