פורים בכותרות: דורה מלכת התחפושות גם בתקשורת

ממחקר שביצעה יפעת מחקרי מדיה מתקדמים עולה כי דורה מובילה בפער ניכר והייתה התחפושת שקיבלה את הסיקור הרב ביותר בעיתונות בשווי כספי מוערך של כ- 420 אלף ש"ח במחירי מחירון. כמו כן דורה הייתה התחפושת המצולמת ביותר.



במהלך המחקר נותחו כל הכתבות אשר עסקו בתחפושות פורים מתחילת השנה ומבחינת 10 המובילים עולה כי לכל הדמויות חיים טלביזיוניים או קולנועים, תולדה של תרבות צריכת המותגים.



טבלת 10 התחפושות המובילות והשווי הכספי המוערך במחירי מחירון:



שם התחפושת סה"כ


דורה 419,311


ספיידרמן 110,010


דיסני 97,969


בראץ 89,506


בוב הבנאי 67,965


סופרמן 66,228


שודדי הקאריביים 63,570


נאורוטו 63,030


טלטאביז 59,046


סוניק 43,446



למרות הטרנדים כמו דורה, בראץ ושודדי הקאריבים נראה כי המותגים הקלאסיים כמו ספיידרמן, דיסני וסופרמן לעולם יהיו אופנתיים, מה שמרמז אולי על משקל מותגי גבוה יותר.



עוד יצוין כי ארץ נהדרת שבחגי פורים האחרונים בלטה עם דמויות כמו עוזי כהן ולובה, מתברגת במקום ה- 19 השנה עם תחפושת בנות הבלוג.



מבחינת החנויות והיצרנים המספקים תחפושות לפורים עולה כי חברת שושי זוהר הינה יצרנית התחפושות המובילה לפחות במונחי סיקור תקשורתי. הרשתות המתחרות טויס אר אס וכפר השעשועים צמודות במקומות השני והשלישי בהתאמה ומובילות בפער ניכר על רשתות כמו צעצועי חצי חינם ומלך הצעצועים. מלבד הרשתות הגדולות ישנו סיקור לא מבוטל גם לחנויות נישה שמוכרות תחפושות יקרות יותר כמו ברץ ובנותיה או זמיר טריקים. להלן 10 החנויות המובילות בסיקור תקשורתי.



יצרן / משווק סה"כ


שושי זוהר 268,652


טויס אר אס 196,128


כפר השעשועים 189,670


ברץ' ובנותיה 132,439


חגים ונחלים 103,866


רלף קטה 49,930


זמיר טריקים 49,624


מודן 38,486


בנים 27,644


מחסני לב 1 26,945

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים