פייסבוק הכריזה על חברת Ybrant Digital כשותף שיווק רשמי


וויבראנט דיגיטל, חברת השיווק הדיגיטלי הגלובאלית שמנוהלת מן המטה בהרצליה פיתוח, הוכרזה רשמית כשותף לפיתוח השיווק API של הרשת החברתית פייסבוק.



Ybrant היא אחת הראשונות להיבחר ברשימה אקסקלוסיבית של שותפים, המאפשרים למפרסמים בינוניים וגדולים למנף את הנוכחות ברשת החברתית ולהשיג קהלי יעד ברחבי העולם. שותפים רשמיים בתוכנית רשאים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות ועוד אפשרויות בפרסום דיגיטלי. APIApplication Programming Interface הוא הממשק המאפשר למפתחים לעבוד ישירות עם אפליקציות מסויימות.



פייסבוק השיקה את תוכנית שותפי השיווק ביולי 2011, על מנת לשפר ולתגבר את מאמצי הפרסום של מותגים וסוכנויות פרסום בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק, וכמוכן להפיץ את הידע ואפשרויות לשימוש נכון במוצרי הפרסום שפייסבוק מציעה. וויבראנט דיגיטל, שמספקת בהיקף נרחב פתרונות לפרסום בפייסבוק זה מכבר, ואף שיתפה עם פייסבוק פעולה בצורה נרחבת בישראל ובשווקים אחרים לפרסום באנרים, עמדה במספר קריטריונים טכנולוגיים ועסקיים הדרושים לשותפות שיווק רשמית.



Ybrant FBM, מוצר הדגל של של פרסום בפייסבוק שמעניקה וויבראנט ללקוחותיה, ממנף את המידע שניתן דרך ה- API כדי להגביר את יכולות ההכוונה וההתאמה לקהלים שפייסבוק מציעה ומאפשר להגיע לתוצאות בעלות משתלמת יותר למפרסם. יחד עם חבילת הפרסום ברשתות חברתיות אחרות, ושיתוף פעולה עם מפתחי אפליקציות ודפים, וויבראנט שואפת להגיש פתרון מלא למפרסמים שמחפשים ליצור אינטראקציה אפאקטיבית עם קהלי יעד.



"עבדנו שנים רבות בשיתוף פעולה הדוק עם פייסבוק כדי להגיע עד הלום וליהנות מפירות שיתוף הפעולה" אמר השבוע קובי ניזרי, נשיא וויבראנט העולמית. "זה מעודד אותנו להמשיך לקבוע סטנדרטים חדשים בטכנולוגיות ושיטות עבודה להגשת פרסומות מקוונות עם החזר נאות על ההשקעה של המפרסם, ומבסס את וויבראנט כאחד מהספקים הגדולים והמובילים בעולם בתחום השיווק הדיגיטלי".



Ybrant FBM משרת בהצלחה מפרסמים בהיקף נרחב באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק. במקביל החברה מציעה גם פתרונות כגון Ybrant QCC המעניק מלאי פרסום איכותי ומבוקר ברשתות חברתיות. כל שירותי הפרסום של וויבראנט מחוברים למערכת ניהול מרכזית, Ad Center, שמרכזת את הפעילות על גבי מדיות דיגיטליות רבות כגון רשתות חברתיות, באנרים באתרים ופרסום בסלולר, ומסייעת בחלוקת ותעדוף תקציבי פרסום דיגיטלי לפי תוצאות בשטח.



חברת וויבראנט דיגיטל (Ybrant Digital) הודיעה בשבוע שעבר כי תתמזג עד סוף 2011 עם חברת LGS Global ההודית, מהלך היוצר חברת ענק בתעשיית השיווק הדיגיטלי העולמי. החברה הממוזגת תציע פתרון מלא למפרסמים ולסוכניות הפרסום בעזרת למעלה מ-1,200 עובדים ברחבי העולם, הכנסות החברה צפויות לגדול ליותר מ-350 מיליון דולר בשנה עם רווח תפעולי של 48 מיליון דולר. המיזוג נתון לאישור בורסאי ומשפטי בהודו – והחברה המאוחדת תשמור את השם Ybrant Digital Ltd.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח