כחודש לאחר השקת הרשת החדשה של פלאפון HIGH SPEED GSM, הפועלת בטכנולוגית HSPA מנתיב ה-GSM בדור 3.75 משיקה היום החברה לראשונה את השפה הפרסומית החדשה, שתלווה מעתה את הרשת החדשה. הקו הקריאטיבי שנבחר, הותווה על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, ויעלה החל מהערב את קמפיין ההשקה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות גריי אינטראקטיב) בהיקף כולל של כ-12 מיליון שקל.
במסיבת עיתונאים, שנערכה היום במרכז הירידים, אמר גיל שרון, מנכ"ל פלאפון "הרשת החדשה היא הרשת המתקדמת ביותר, המספקת את הכיסוי הטוב ביותר בארץ ובחו"ל עם מגוון השירותים הרחב ביותר. אנו מודעים לציפיות שהיו בשוק לקראת השקת הרשת החדשה, הן מצד לקוחותינו והן מצד לקוחות פוטנציאליים, ונעשה הכל על מנת לעמוד בציפיות אלו. שמנו לנו למטרה להיות חברת הסלולר המובילה בישראל, כאשר לאחר חודש של השקה רכה מוצלחת החלטנו לעלות בקמפיין שימחיש את המהפכה שאנו מביאים לישראל".
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "חודש לאחר השקת הרשת החדשה ובטרם עלינו בקמפיין פרסומי הצטרפו 50 אלף לקוחות לרשת החדשה; הרשת החדשה היא הרשת המתקדמת ביותר, המספקת את הכיסוי הטוב ביותר בארץ ובחו"ל עם מגוון השירותים הרחב ביותר"
שרון הוסיף "בחודש האחרון מאז השקנו את הרשת, ועוד בטרם עלינו בקמפיין פרסומי, הצטרפו לרשת כ-50 אלף לקוחות, כאשר מדובר בהיקף חסר תקדים שמעיד על העניין הרב והרצון להצטרף לרשת החדשה של פלאפון. אנו מגלים נטייה מובהקת בקרב המצטרפים לרשת החדשה, לבחור מכשירים מתקדמים וסמארטפונים, כאשר מבדיקות שערכנו בקרב לקוחות אלו, עולה כי רמת שביעות הרצון שלהם מיכולות הרשת, התכנים והמכשירים גבוהה ביותר."
אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר: "רשת ה-High Speed GSM מאפשרת לנו ליצור את הבידול השיווקי על ידי הצעת מגוון רחב של הצעות אטרקטיביות ללקוחותינו, כאשר השפה התקשורתית שאנו משיקים היום ממחישה את השינוי וסוללת את דרכנו למובילות. השבוע השקנו את חנות הסלולר הגדולה בישראל, הפרושה על 1,200 מ"ר וכוללת תצוגה חווייתית של כל מכשירי הפלאפון החדשים, תוך הצבת עשרות עמדות של נציגי שירות ומכירות למתן חווית שירות יוצאת דופן בעת רכישת מכשיר פלאפון. בשבועות הקרובים נמשיך ונפתיע את לקוחותינו עם מכשירים מתקדמים, הצעות מכר ייחודיות ועולמות תוכן חדשים ונחשוף בפניהם "עולם אחר".
אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר חומסקי מסר "הקו הפרסומי שבחרנו נועד לחדד את הבידול של פלאפון באמצעות שפה חדשה המעבירה את המסר של חדשנות ומובילות הן בטכנולוגיה והן במגוון המוצרים. באמצעות יכולות הרשת החדשה, פלאפון מציעה עולם אחר ואנו מזמינים את הציבור להתוודע לעולם מפתיע, חדש ושונה בו חוקי הטבע גמישים."
לדבריו, הקו הפרסומי החדש מצטרף לקו הכחול הקיים בפלאפון. הקו הפרסומי מציג עולם המשלב מציאות ופנטזיה, עולם ידידותי ומזמין, עולם פשוט ומתחוכם כאחד, בו הטכנולוגיה מתקדמת, ועם זאת – פשוטה ונוחה לשימוש. ללוגו הקיים, תתלווה אנימציה של יצורים גרפיים אשר תופיע גם בשילוט החוצות.