פלאפון עולה הערב בקמפיין השקה לרשת החדשה HIGH SPEED GSM

כחודש לאחר השקת הרשת החדשה של פלאפון HIGH SPEED GSM, הפועלת בטכנולוגית HSPA מנתיב ה-GSM בדור 3.75 משיקה היום החברה לראשונה את השפה הפרסומית החדשה, שתלווה מעתה את הרשת החדשה. הקו הקריאטיבי שנבחר, הותווה על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, ויעלה החל מהערב את קמפיין ההשקה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות גריי אינטראקטיב) בהיקף כולל של כ-12 מיליון שקל.



במסיבת עיתונאים, שנערכה היום במרכז הירידים, אמר גיל שרון, מנכ"ל פלאפון "הרשת החדשה היא הרשת המתקדמת ביותר, המספקת את הכיסוי הטוב ביותר בארץ ובחו"ל עם מגוון השירותים הרחב ביותר. אנו מודעים לציפיות שהיו בשוק לקראת השקת הרשת החדשה, הן מצד לקוחותינו והן מצד לקוחות פוטנציאליים, ונעשה הכל על מנת לעמוד בציפיות אלו. שמנו לנו למטרה להיות חברת הסלולר המובילה בישראל, כאשר לאחר חודש של השקה רכה מוצלחת החלטנו לעלות בקמפיין שימחיש את המהפכה שאנו מביאים לישראל".



גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "חודש לאחר השקת הרשת החדשה ובטרם עלינו בקמפיין פרסומי הצטרפו 50 אלף לקוחות לרשת החדשה; הרשת החדשה היא הרשת המתקדמת ביותר, המספקת את הכיסוי הטוב ביותר בארץ ובחו"ל עם מגוון השירותים הרחב ביותר"



שרון הוסיף "בחודש האחרון מאז השקנו את הרשת, ועוד בטרם עלינו בקמפיין פרסומי, הצטרפו לרשת כ-50 אלף לקוחות, כאשר מדובר בהיקף חסר תקדים שמעיד על העניין הרב והרצון להצטרף לרשת החדשה של פלאפון. אנו מגלים נטייה מובהקת בקרב המצטרפים לרשת החדשה, לבחור מכשירים מתקדמים וסמארטפונים, כאשר מבדיקות שערכנו בקרב לקוחות אלו, עולה כי רמת שביעות הרצון שלהם מיכולות הרשת, התכנים והמכשירים גבוהה ביותר."



אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר: "רשת ה-High Speed GSM מאפשרת לנו ליצור את הבידול השיווקי על ידי הצעת מגוון רחב של הצעות אטרקטיביות ללקוחותינו, כאשר השפה התקשורתית שאנו משיקים היום ממחישה את השינוי וסוללת את דרכנו למובילות. השבוע השקנו את חנות הסלולר הגדולה בישראל, הפרושה על 1,200 מ"ר וכוללת תצוגה חווייתית של כל מכשירי הפלאפון החדשים, תוך הצבת עשרות עמדות של נציגי שירות ומכירות למתן חווית שירות יוצאת דופן בעת רכישת מכשיר פלאפון. בשבועות הקרובים נמשיך ונפתיע את לקוחותינו עם מכשירים מתקדמים, הצעות מכר ייחודיות ועולמות תוכן חדשים ונחשוף בפניהם "עולם אחר".



אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר חומסקי מסר "הקו הפרסומי שבחרנו נועד לחדד את הבידול של פלאפון באמצעות שפה חדשה המעבירה את המסר של חדשנות ומובילות הן בטכנולוגיה והן במגוון המוצרים. באמצעות יכולות הרשת החדשה, פלאפון מציעה עולם אחר ואנו מזמינים את הציבור להתוודע לעולם מפתיע, חדש ושונה בו חוקי הטבע גמישים."



לדבריו, הקו הפרסומי החדש מצטרף לקו הכחול הקיים בפלאפון. הקו הפרסומי מציג עולם המשלב מציאות ופנטזיה, עולם ידידותי ומזמין, עולם פשוט ומתחוכם כאחד, בו הטכנולוגיה מתקדמת, ועם זאת – פשוטה ונוחה לשימוש. ללוגו הקיים, תתלווה אנימציה של יצורים גרפיים אשר תופיע גם בשילוט החוצות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח