פלטפורמה שיווקית פרסומית חדשה

שירלי בוגנים, משיקה בימים אלה פלטפורמה שיווקית ופרסומית חדשה בשיתוף Ynet. הפלטפורמה שנקראת "הבית של שירלי" תארח בכל פעם מותגים חדשים האהובים על שירלי ומוצגים בשילוב של פרסום בטלויזיה ותוכן משלים במתחם הבית של שירלי ב-Ynet.


המותג הראשון שעלה לאוויר במסגרת הבית של שירלי הוא סבון של פעם, מותג ישראלי מוכר ומצליח בעולם, המשיק סדרת מתנות חדשה לקראת החגים.


"הבית של שירלי" הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין בוגנים לבין קובי אמזלג, מוטי בן בכר ואמיר גבירץ – פרסומאים בעלי נסיון רב בתחום המדיה והדיגיטל.


בן בכר: "אנשים יקראו לשירלי ג. יפית החדשה וחשוב להבין שכבודה של ג' במקומה, אבל הקהל אליו היא מדברת הולך ונעלם. הבית של שירלי היא פלטפורמה צעירה, מגוונת ומתקדמת שמעניקה למפרסמים אלטרנטיבה פרסומית משתלמת וייחודית".


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר