פסטיבל "בראשית" חוגג עשור: משקיע במיתוג ועיצוב לוגו חדש

קבוצת גילרון,יוזמת ומפיקת פסטיבל "בראשית" מאז 1997, חוגגת עשור לפסטיבל פסטיבל סוף הקיץ הגדול בישראל המתקיים זו השנה העשירית ברציפות בחג הסוכות, שהפך עם השנים לאירוע מוביל בתרבות הישראלית העכשווית. השנה יתקיים האירוע בחוף דוגית בכנרת, וצפוי לארח כ –28,000 מבקרים, בעיקר קהל צעירים בני 22-15 מכל רחבי הארץ.



היום הודיעה הקבוצה כי במסגרת חגיגות אלו תבצע השנה לראשונה מיתוג מחדש בו תשקיע כ- 150,000$ במטרה לפנות לקהלי יעד חדשים ולבסס את הפסטיבל כחדשני ומוביל, בקרב אירועי הצעירים בישראל.



לדברי גיל טבצ'ניק, מנכ"ל קבוצת גילרון: "המיתוג החדש של פסטיבל בראשית מבטא ערכים ומסרים של חופש, מוזיקה נעורים מתפרצים,כמו גם איכות הסביבה נושא שהיווה את אחד מאבני היסוד של הפסטיבל והפך עם השנים להיות טרנדי מאוד. באמצעות המיתוג החדש נוכל לפנות לקהלים נוספים ולהעביר להם את הערכים החדשים של הפסטיבל. ההליך אותו עובר פסטיבל בראשית 2007 הינו תמצית הסוד של קבוצת גילרון: היכולת להישאר עדכני ומוביל בקיום אירועי מסורת ומיזמים חדשניים, במציאות הישראלית. יכולת שהביאה את קבוצת גילרון לחגיגות העשור לפסטיבל בראשית ".



קבוצת גילרון הוקמה בשנת 1997 על ידי האחים גילי ורוני טבצ'ניק ,החברה עוסקת כיום ביזום והפקת אירועים כמו פסטיבל בומבמלה, פסטיבל בראשית והופעות של אומנים מחו"ל ברחבי הארץ. בנוסף עוסקת החברה (באמצאות חברת "טהארה" אשר בשליטתה) במתן שירותי הפקה ופתרונות לוגיסטיים לאירועי ממותגים כדוגמת כפר המוסיקה של קוקה קולה, סלקום ווליום, טורניר כדורגל חופים של ישראל.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת