החלה פעילות גיוס החסויות לפסטיבל הג'אז ה-22. הפסטיבל היוקרתי, המתקיים בסוף חודש אוגוסט 2008, כבר רכש לעצמו מוניטין בינלאומי ובשנים האחרונות משך אליו למעלה מ-70 אלף מבקרים בכל שנה, ישראלים ותיירים, שהפכו את הביקור בו למנהג קבוע.
מהפקת הפסטיבל נמסר כי "הפסטיבל הבינלאומי נותן לחובבי הג'אז את ההזדמנות לא רק לשמוע אמנים מהשורה הבינלאומית הראשונה, אלא גם לעשות זאת באווירה יוצאת דופן, כאשר האירוע כולו מתרחש בנמל אילת, על חוף הים האדום, בצל מנופים, למראה אניות וסירות החולפות בים ותחת כיפת השמיים באולמות הבנויים ממכולות ימיות."
עוד נמסר כי הפסטיבל מאופיין בקהל איכותי, משכיל ובעל הכנסה מעל לממוצע ובעיקרו פונה לגילאים 35-65, נאמן לתרבות הג'אז ומחכה להכיר ולהשתתף בחוויה של מפגש עם הג'אז הבינלאומי והמקומי. הפסטיבל הקרוב יימשך 4 ימים ויכלול כ- 36 מופעים, מחציתם ע"י אומני ג'אז בינלאומיים. בנוסף, יציע המקום מגוון פעילויות גורמה ופנאי, מתחם אוכל הכולל בתי קפה, דוכני אוכל מגוונים ומבחר יינות ואלכוהול המוצעים לטעימה ע"י החברות המייצגות את מיטב היקבים."
השבוע החלה פעילות השיווק וגיוס החסויות לפסטיבל ע"י חברת "קרן אלוף". לפסטיבל מספר חברות המלוות אותו כבר שנים ומעניקות חסויות ראשיות ובהן פולקסווגן, דובק, ישראייר וישראכרט, ע"י פעילויות, כגון: קד"מ בשטח הפסטיבל, מיתוג אולמות מופעים, מתחמי VIP ללקוחות הזהב של הפסטיבל, הנחות לפסטיבל וכן שיווק הפסטיבל עצמו.
קרדיטים:
מפיק ראשי: עיריית אילת, מנהלת התיירות הים האדום. הפקה: "תלוי בע"מ", "גוב ההפקות בע"מ", שיווק: "קרן אלוף".