חב' "פסקוביץ" שהינה מהחברות המובילות בישראל בתחום יבוא ושיווק דגים כשרים לשוק הפרטי ולשוק המוסדי השקיעה בימים אלו כ-4 מיליון ש"ח בהרחבת פעילותה בתחום הבשר עם המותג – "MEAT MAN".
יגאל פסקוביץ, מנכ"ל ובעלים חב' "פסקוביץ מציין, שבשנת 2015 תשווק החברה כ-7,000 טון בשר (יבוא מארגנטינה) , והצפי להגיע בשנת 2016 לגידול של 20% . סה"כ תשווק כ-8,500 טון בשר.
החברה החלה לייבא לפני 6 שנים בשר קפוא משובח מארגנטינה וכיום מהווה פלח שוק של כ-6%-7% משוק הבשר המוסדי – בתי מלון, אולמות אירועים, מסעדות, חברות קייטרינג ומוסדות ציבוריים.