היום, יום רביעי ה 5.3, עולה בערוץ 10 הדרמה הקומית החדשה "חמישה גברים וחתונה" בכיכובם של יחזקאל לזרוב, סמי הורי, מיקי גבע, ארז בן הרוש, ניר 'נירו' לוי, לירון ויסמן, הילה וידור. השקת הדרמה מלווה בקמפיין אינטראקטיבי מקוון ובפעילות קד"מ ייחודיים אשר עוצבו ונבנו על ידי חברת
"לעומק התודעה".
בקמפיין מוצגים 3 באנרים אינטראקטיביים, תחת קונספט המשלב מיני משחק בבאנר עצמו. הגולש מתבקש להשתמש בחבל התלייה הכרוך סביב רגליו של החתן ולבחור עבורו חתונה או בילוי עם החבר'ה, כאשר בחירה בסיטואציה אחת תוביל לסגיר אחיד בכל שלושת הבאנרים.
"מדובר בקונספט חדשני, המאפשר לגולש לבחור את הסיטואציה שמתאימה לו" אומר און גולדשטיין מנכ"ל משותף בחברת לעומק התודעה.
תומר פופלבסקי מנהל מחלקת אינטראקטיב בלעומק התודעה "מדובר בטכנולוגיה: syncronised ads , זוהי טכנולוגיה המאפשרת לנו ליצור סנכרון בין שלושה באנרים- קמפיין פיתגורס. לראשונה בישראל יעלה קמפיין מסוג זה בעזרת הטכנולוגיה של חברת Eyeblaster הבינלאומית המתמחה ב- rich media."
השקת הסדרה לוותה בפעילות חווייתית אותה הפיקה מחלקת הקד"מ של לעומק התודעה. מספר מוקדי בילוי של צעירים בגילאי 25-35 נבחרו בקפידה ובהם הוצבו עוגות חתונה ענקיות. בכל מתחם חולקו חמישה חתנים וכלה עוגות חתונה והזמנות לחתונה (הזמנות לצפייה בדרמה החדשה). הפעילות התקיימה גם במתחם תערוכת 'מתחתנים'.
בנוסף הופצו בדיוור ישיר ללמעלה מ 200,000 אלף בתי אב "הזמנות לחתונה" המזמינות את כל מי שיקבל לידיו את ההזמנה לצפות בסדרה.
קמפיין האינטרנט עוצב על ידי חברת "לעומק התודעה" ויעלה באמצעותה בפורטלים המובילים ברשת.