בתחילת השנה הודיעה פפסיקו, חברת האם של פפסי, על אסטרטגיה שיווקית חדשה במסגרתה
תשנה את אריזות המוצר 35 פעמים במהלך 2007. בכל פעם תשקף אריזת המוצר החדשה תוכן
אחר מעולמות המדיה התזזיתיים של הנוער והצעירים.
החל משבוע הבא, תציג פפסי מקס ישראל, את המראה החדש והצעיר של אריזות השישיות,
בקבוקים, פחיות ובקבוקי זכוכית. המראה החדש יהיה מושפע מצבעים חזקים של אדום, שחור וכחול כהה. גם הבולטות של סימן ה MAX תהייה גדולה יותר על חזית המשקה.
לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו "אנו ממשיכים באסטרטגיה של חיבור המותג
לעולם הצעירים. במהלך השנתיים האחרונות השקנו מהלכים שיווקים ופרסומיים שבאו לתמוך
במותג בתוך עולם הצעירים והלייף סטייל. החל מחיבור עם חברות אופנה מובילות כגון פוקס דרך
חיבור עם חיי הלילה במסיבות לנוער ולצעירים ועד שינוי האריזה למראה צעיר וטרנדי יותר כפי
שאנו מציגים בימים אלה".
"מסר החדשנות הוא המסר העיקרי אותו אנו מציגים במהלך זה" אומר בן אליעזר. "המסר מיועד
לקהל הצעירים המחפשים חדשנות ושינוי במותג שהם כבר מכירים ואוהבים".
במהלך ה 109 שנים בהם קיימת חברת פפסי, שינתה החברה 10 פעמים את מראה האריזה
והבקבוק. הבקבוקים הראשונים של פפסי (מ 1908!) היו למעשה בקבוקי בירה למילוי חוזר,
אפליקציה שנחשבה לחדשנית מאד באותם ימים.
חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל.
היקף מכירותיה השנתי נאמד ב כ-750 מיליון ₪ בשנה, והיא משווקת מותגים מובילים כמו:
בירה מכבי, גולדסטאר, היינקן, משקאות פפסי, ג'אמפ וסיידר ואת המותג החדש בתחום המים –
אקווה נובה.
"פפסי מקס" הוא מותג המשקאות הקלים המוביל של חברת טמפו, החולש על נתח שוק של 18% משוק הדיאטים המוגזים השחורים על פי נתוני נילסן.