פפסי MAX ישראל משקיעה במהלך מיתוג מחדש של כל האריזות והבקבוקים

בתחילת השנה הודיעה פפסיקו, חברת האם של פפסי, על אסטרטגיה שיווקית חדשה במסגרתה


תשנה את אריזות המוצר 35 פעמים במהלך 2007. בכל פעם תשקף אריזת המוצר החדשה תוכן


אחר מעולמות המדיה התזזיתיים של הנוער והצעירים.



החל משבוע הבא, תציג פפסי מקס ישראל, את המראה החדש והצעיר של אריזות השישיות,


בקבוקים, פחיות ובקבוקי זכוכית. המראה החדש יהיה מושפע מצבעים חזקים של אדום, שחור וכחול כהה. גם הבולטות של סימן ה MAX תהייה גדולה יותר על חזית המשקה.



לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו "אנו ממשיכים באסטרטגיה של חיבור המותג


לעולם הצעירים. במהלך השנתיים האחרונות השקנו מהלכים שיווקים ופרסומיים שבאו לתמוך


במותג בתוך עולם הצעירים והלייף סטייל. החל מחיבור עם חברות אופנה מובילות כגון פוקס דרך


חיבור עם חיי הלילה במסיבות לנוער ולצעירים ועד שינוי האריזה למראה צעיר וטרנדי יותר כפי


שאנו מציגים בימים אלה".



"מסר החדשנות הוא המסר העיקרי אותו אנו מציגים במהלך זה" אומר בן אליעזר. "המסר מיועד


לקהל הצעירים המחפשים חדשנות ושינוי במותג שהם כבר מכירים ואוהבים".



במהלך ה 109 שנים בהם קיימת חברת פפסי, שינתה החברה 10 פעמים את מראה האריזה


והבקבוק. הבקבוקים הראשונים של פפסי (מ 1908!) היו למעשה בקבוקי בירה למילוי חוזר,


אפליקציה שנחשבה לחדשנית מאד באותם ימים.



חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל.


היקף מכירותיה השנתי נאמד ב כ-750 מיליון ₪ בשנה, והיא משווקת מותגים מובילים כמו:


בירה מכבי, גולדסטאר, היינקן, משקאות פפסי, ג'אמפ וסיידר ואת המותג החדש בתחום המים –


אקווה נובה.



"פפסי מקס" הוא מותג המשקאות הקלים המוביל של חברת טמפו, החולש על נתח שוק של 18% משוק הדיאטים המוגזים השחורים על פי נתוני נילסן.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח