כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בישראל פפסי מקס יוצא למהלך שבוחן מה הטעם המועדף על הישראלים במשקאות קולה דיאטטיים.
בימים אלה ובמהלך כל החודש, פפסי תפתח מתחמי טעימה שיוצבו במספר ערים, שיזמינו את העוברים ושבים למבחני טעימה עיוורת של משקאות הקולה השונים.
בסיום מבחני הטעימה בשטח תכריז פפסי על התוצאות שיכריעו אחת ולתמיד- מה באמת הטעם המועדף על אזרחי ישראל.
בנוסף, בימים אלה עלה ברשת סרטון בכיכובו של עוז זהבי, שמגלה בפעם הראשונה מה באמת הטעם המועדף עליו. לצד הסרטון עלה קמפיין שילוט נרחב שמזמין את כולם להשתתף באתגר – מבחן הטעם של פפסי מקס.
מנצ' :
קריאייטיב: איציק כהן, יובל פרחי
ניהול לקוח: דפנה נצר, עמית חקימיאן
הפקה: רינת לביא, עדי דרוק
דיגיטל: אבי סעדה, לאה רפפורט, נועם דוד
חברת הפקה: ג'ימיני הפקות
במאי: עומרי טאוב
צלם: טובי הוכשטיין
פוסט: סטודיו אלון טיסון
קד"מ ופעילות שטח: g-conversation
אור לובושיץ- מנכ"ל
דביר קלמי-סמנכ"ל קריאטיב
איתי סיני- סמנכ"ל לקוחות
משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית
אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית
אדוה אלזון מנהלת תיק לקוח
משנה למנכ"ל טמפו- יואש בן אליעזר
מנהלת חטיבת משקאות לא אלכוהוליים- ענת סגל
מנהלת תחום מוגזים- חן הרפז
מנהלת מותג פפסי- מלי קושניר