גיא צוקרמן, מנהל השיווק של טמפו, מציין כי מהלך ה"ביג ספנדר" תואם את אסטרטגיית המותג בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים שיבססו את פפסי מקס כמותג חברותי, חדשני ,חוויתי וטרנדי. צוקרמן מוסיף כי עוצמת החוויה בה יזכה ה"ביג ספנדר" לבזבז עם חבריו כ- 1,000,000 ₪ רק על חוויות ו- FUN היא חסרת תקדים ותואמת את תפיסת המותג" MAX IT WITH YOUR FRIENDS" ."
מהות התחרות:
BIG SPENDER של פפסי מקס פונה לגולשים בפייסבוק: "הפסיקו לפנטז – ובואו לבזבז – מיליון ₪ ב- 24 שעות רק על FUN! " – הקמפיין, בהשקעה של כ- 10מיליון ₪, מאתגר את הגולשים בשאלות הבאות:
חושב שאתה והחברים שלך יכולים לבזבז 1,000,000 ₪ ב- 24 שעות ?
נשמע טוב נכון?!
אבל יש תנאי אחד – אסור לכם לקנות שום דבר חומרי.
לא, אפילו לא טי שירט..
כלומר יום שלם של בזבוזים רק על חוויות וכייף עם החברים
חושבים שתוכלו לעמוד בזה??
בואו ותגידו לנו איך ואולי תזכו להגשים את הפנטזיות הכי פרועות שלכם
חפשו PEPSI MAX בפייסבוק או WWW.BIGSPENDER.CO.IL
שלבי הקמפיין
· שלב א' – החל מה-4.5.10 יכולים גולשי פייסבוק להיכנס לאפליקציית ביג ספנדר בכתובת: https://apps.facebook.com/pepsi-big-spender/
או לחפש PEPSI MAX ISRAEL בפייסבוק, להעלות את הרעיון שלהם ושל החברים, באמצעות טקסט, תמונות, וידאו ולהשתתף בתחרות.
· שלב ב' – 25.5.10 סגירת ההצבעה ובחירת 10 הפיינליסטים שיקבלו הכי הרבה לייקים (הצבעות גולשים) בפייסבוק
· שלב ג' – 26.5.10- 30.5.10 שלב הגמר בו יופיעו באפליקציה רק עשרת הפיינליסטים שיתחילו את ההצבעות מאפס. הרעיון שיקבל את מירב הקולות עד ה- 30.5 יזכה להיות הביג ספנדר.
· שלב ד' – 30.5.10 יום ההכרזה על הזכייה של הביג ספנדר.
· שלב אחרון – 10.6.10 (נתון לשינוי) יום המימוש – היום הגדול!!! הזוכה המאושר ילווה בפמליה בהתאם לבחירות שעשה עם מינימום 2 חברים ומקסימום ללא הגבלה.
קמפיין טלוויזיוני יעלה לאוויר ב- 09.05.10, באמצעות משרד הפרסום: גיתם BBDO תחת הסיסמא: "תפסיקו לפנטז, בואו לבזבז".