חטיבת הבישום של פרוקטר אנד גמבל עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט, להשקת בושם חדש לנשים מבית הוגו בוס: HUGO Pure Purple, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY בכיכובה של הדוגמנית נטאסה ווג'נוביץ'.
מסע הפרסום הכולל קמפיין טלוויזיוני, של הבמאי סטפן סדנאואי, מבטא חופש וביטוי עצמי של האישה המודרנית. מהלך הקמפיין מתרחש בניו יורק, ומציג סיטואציה יומיומית, במהלכה דוגמנית הקמפיין נעה לקצב דופק פנימי משלה שהוא תמצית הבושם.
הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ באתרי האינטרנט Walla,Nana,msn, במסגרת הפעילות יהיה ניתן לזכות בטיסות לחו"ל ליעדים אטרקטיביים, ובשוברי מתנה לשיעורי ריקוד בסטודיו DNA.
חטיבת הבישום של 'פרוקטר & גמבל' הינה אחת משלוש חטיבות, המרכיבות את תחום "טיפוח היופי" ב'פרוקטר & גמבל', תחום, המגלגל מחזור שנתי של כ-12 מיליארד דולר, כשליש ממחזור המכירות של התאגיד. תחום הבישום כולל גם את המותגים האירופאיים והאמריקאים: 'הוגו בוס', 'גוצ'י', 'ז'אן פאטו', 'יאממוטו', 'ג'יורג'יו בברלי הילס', 'לאורה ביאג'וטי' .