פרוקטר אנד גמבל משיקה לקראת פסח "מברשת פלא"בהשקעה של חצי מילון ש"ח

פרוקטר אנד גמבל ישראל ו- TIDE (טייד), מותג הכביסה הנמכר בארה"ב, משיקים כעת בישראל את "מברשת הפלא של טייד" (TIDE STAINBRUSH) – חידוש טכנולוגי ייחודי בתחום הכביסה, הנחשב להצלחה אדירה בארה"ב.



המדובר במברשת חשמלית אוטומטית, הפועלת על סוללות, ומיועדת להורדת כתמים עיקשים, בעזרת נוזל הכביסה של טייד.



מטרות שיווקיות:



ההשקה של "מברשת הפלא של טייד" תלווה את פעילויות השיווק של טייד לקראת חג הפסח, בהשקעה כספית של חצי מליון ₪, אשר תתמקד, מלבד ההשקה, בפעילות קד"מ ענפה בנקודות המכירה.



אורן ויימן, מנהל מותג טייד בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מציין:"נוזל הכביסה של טייד המצורף למברשת הפלא, הוא מוצר הכביסה הפופולרי ביותר בארה"ב ב- 50 השנים האחרונות עם נתחי שוק של למעלה מ- 40%, בשל יכולותיו ואיכויותיו המדהימות בניקוי הבגדים".



ויימן, מוסיף: "כי בתקופה זו, לקראת חג הפסח, הצרכן פתוח יותר לחידושים, שייתנו לכביסה שלו ערך מוסף גבוה של הסרת כתמים קשים, באמצעות נוזל הכביסה עצמו וללא צורך בתוספי כביסה נוספים. אנו מאמינים כי "מברשת הפלא של טייד" מהווה פתרון מושלם לכל נושא הכביסה לקראת החג ובכלל".


עוד מציין ויימן כי בתקופת טרום חג הפסח, מורגשת עליה חדה במכירות, בתחום הכביסה: " שוק הכביסה בישראל מגלגל 220 מליון ₪ בשנה, כאשר מתוך זה תופסת התקופה של פסח 10 אחוז, שמשמעותם כ- 22 מליון ₪".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס