פריגת יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף, במסגרתו היא משיקה בקבוק חדש 330 מ"ל מזכוכית

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף, במסגרתו היא משיקה בקבוק חדש 330 מ"ל מזכוכית.



מהלך זה של פריגת, הפונה לשוק הקר (שוק האימפולס) ממחיש את מגמת החדשנות והבידול של החברה לא רק בתחום הטכנולוגי ובטעמים הייחודיים של מוצריה, אלא גם בכל הקשור לחדשנות ברמה המוצרית והעיצובית.



הבקבוק החדש אותו השיקה פריגת לשוק הקר (330 מ"ל) בעיצוב צעיר ורענן המשדר את חווית טעם הטבע הינו נוח לנשיאה בזכות שני גריפים (חריצים) מיוחדים לאחיזה טובה יותר. לבקבוק החדש פיה רחבה המאפשרת לצרכנים ליהנות מהטעמים האהובים.



ממחקר צרכנים שערכה פריגת עלה כי הצרכן הישראלי מעדיף בקבוק זכוכית, כאשר הערכים שהבקבוק משדר הינם טבעיות, איכות ללא טעמי לווי, ומוצר שהינו פרימיום.



פריגת תשווק את בקבוקי הזכוכית האישיים ב-6 טעמים שונים: תפוזים, ענבים, תות בננה, PLUP לימונים, אשכוליות ו-דיאט אשכוליות. פעילות זו של פריגת תיתמך בפעילויות בנקודות המכירה בשוק הקר ובפיצוציות.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס